Direktlänk till inlägg 24 juli 2013

La........Depp

Av Linn och Elle - 24 juli 2013 11:53

Hej! Har precis vaknar och klockan är just nu 11:55! 

 

Asså om ni undrar varför elles text är rosa och hon bloggar från mobilen, jag ändrar text färgen för att det ska inte vara vitt.. Men aja. Denna veckan ska hon kunna vara inne på datorn och så. Typ när vi spelade gt och sånt så bara loggades hon ut och datorn stängde av sig så jag fick ju då ett anfall  Men aja.. Hoppas hon kan spela något.. utan... att... loggas... ut.... Annars får jag väl ta och tråka själv på gt.. men vilket fall.. Nu till andra ämnen! Sen igår har jag blivit lite depp..............................................
.......................................... Asså det är inge specielt.. Pallar bara inte att prata om det, det gör det bara värre.. Bättre om ingen lägger sig i det heller, inte äns becka elr elle.. Sååå igår började jag sakna mina sår lite grann.. Har bara svaga ärr av dem ju.. Men ska tänka igenom om jag ska elr inte. Men jaja.. Ska försöka hitta kille med för detta börjar bli lång tråkigt.. Hälst emo eller scene.. Ingen redig livs njutare precis.. Han ska iaf spela data spel! Eller minstonde minecraft. Aja, elle försökte få min att göra något annat igår än att skära mig och så men asså när jag skär eller river mig så tänker jag på annat och blir på bättre humör.. När jag är utanför mitt rum och helt plötsligt blir arg går jag till mitt rum, smäller igen dörren och försöker sova för vill inte ha sönder något.. Jag vill bara ta sönder allt när jag är sur.. Eller bara försvinna.. Något av det är det hela tiden. När jag är deprimerad går jag och lägger mig.. MEN VILKET FALL VI PRATAR LITE MER OM KILLAR!

 

Min kille ska hälst va: 

mullig eller smal

cool

söt

inte feg

dricka energi dryck

inte vara rädd för något

våga göra allt för mig

emo eller scene

ingen livs njutare direkt

gilla dubstep/remix/techno elr något annat sånt

 

Det va typ allt, kommer inte på så mycket mer men vill värkligen inte ha en livs njutare .. Men sa det till mamma, närr jag fyller år så vill jag färga mitt hår så kan ni kommentera färger ni tycker är fina? Eller skriv till mig på kik eller något annat! Ska inte ha vanliga färger utan typ rosa,grön,blå,lila eller något, kan färga det svart med förstoss! Jag kanske inte behöver fixa lugg bara färga det. Har redan lugg som skruvar sig över ögat ibland så! Men jaja! emo elr scene killars frisyrer är snygga tkr jag! 

 

Emo hår på killar:

       

 

 


Scene frisyrer på killar:

       

Så! Älskar dem frisyrerna på killar! Frisyrer på tjejer emo/scene har ni sätt innan, längre ner, vääääldigt långt ner! Hahahh. och som sagt, pearcing på killar är snyggt! Och snart flyttar simon (mah brothah) ut så ska få ta hans rum och ska köpa övervånings säng då och asså en sån övervåningssäng som bara har en säng där uppe, tror det heter .. nej kom inte ihåg xD Men vilket fall och nedanför en liten soffa och en tv och sen min bänk med 8 kupor i för det är det ända som får plats där inne + en matta! Men jag vill byta rum nu istället för vill värkligen ha min övervånings säng! Jobbigt att montera ner den igen om jag köper den nu och har den i mitt rum jag har nu. Lixom, inte så jobbigt att byta rum?! Bara typ alla grejer ska ut och allt blir trångt.. Men asså mitt skriv bort ska slängas 

1. får inte plats med det i simons rum

2. det är sönder

Min gosedjur box ska få plats! Alla mina gosedjur ska få plats! Annars har jag alla i min säng  Får inte plats med mig själv då men aa.. Har ett jätte stort gosedjur så man tror att det är en redig hund, fick den av farmor. Men vilket fall! Min stora svarta stol och skriv bords stol får inte plats! mitt nattduksbord får inte plats. Aa, det va allt! Min spegel får plats klart! Jaapp! Men ska snacka med simon om han och jag kan byta rum för det lär ta ett tag innan han får jobb.. Han söker just nu men det tar nog ett två tre 10000 år till.. Nejmen.. Så ska tjata på mamma för simon behöver nog med ett stort rum, han sitter inträngd och han vill ju ha större säng med vilket inte får plats där inne .. Så ao! Aja! Har bloggat allt mitt för idag, ska lägga mig och sova lite för är trött.. Aja! Hejdå, hare gött och fortsätt läsa denna bloggen  Hejdåååå!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          COMMENT 

 

 

                                                                                                                                                       //Linn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards