Direktlänk till inlägg 27 juli 2013

Bad, Cuttie!! <3 :3

Av Linn och Elle - 27 juli 2013 14:13

Hej. Ja vad ska jag skriva nu? I dont fucking know. Jag har inget intressant liv men imorgon elr måndag SKA hag BADA! :D Ele beror pä vädret men jao då ska jag cykla in till badet med min syrra bada sen käka godis och sen baa igen! ^.^ Men en sak som många inte vet om mig är att jag har en fåbi för höjder men älskar att hoppa från en 3meters trampolin på badet.Im wierd but its just funny! :D Men många håller för näsan när dem hoppar det gör int jag jag sluar andas och hoppar bara rätt ut. Aja shit samme . Igår fick jag panik kl 23 på natten för jag trode det var min blogg dag så jag slängde mig över mobilen för att kolla men jag kunde pusta ut för det var Linns blogg dag.Men jag tror Linns rum kommrr bli AWESOME :3 min jag kan int ha sån säng eftersom mitt rums tak är lutat såhär /?\ Så det går int D: Det skulke kunna gå om jag byter sovrum till data rummet på "basvåningen" men jag gillar int att vara själv så NEJ jag kmr inte byta rum. Men när jag är 16 ska jag bo i en student lägenhet för det finns knappt nåt gymnasium som jag vill gå i här och palla att pendla fram och tillbaka hela tiden. Och både syrran och jag vet att morsan, farsan är överbeskyddande för hon vill på nåt läger som kallas närkon men det är inte lönt att hon frågar för det kmr bli ett nej och det vet hon. Liksom kan vi inte fåleva VÅRA liv? Tydligen inte. Jävlar vad jag har skrivit nu så nu kommer en bild elr på mobilen är det mycket.

Visst är dem så SÖTA <3! Fast dem är nog lite äldre så bye boys xD
Om jag ska ha en pojkvän ska den vara

1.Rolig
2.Kärleks full <3
3.Min <3 xD
4.Snäll
5.Ungefär samma ålder
6.Inte så plutte nuttig ni vet dem som skickar hjärtan HELA tiden.
7.NO PLAYER >:C
8.Ärlig
9.Älska mig för den jag är <3 :*

En bonus är utseendet men sålänge vi gillar varandra behövs int det

Där har ni min lista på min perfekta framtida pv . Jag är ju lite kräsen om man säger så <3 Men aja hörs på måndag babes . Adda mig på kik!!OBS inga peddos, ni blir blockade då.


Kik: Anber1





//Elle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards