Direktlänk till inlägg 26 juli 2013

hund!

Av Linn och Elle - 26 juli 2013 18:06

Hej! Som sagt vill jag ha en hund ju.. Det blir en dvärgpinch isåfall och den ska heta Andy! ni känner nog igen det från black veil brides, sångaren heter Andy! Men mamma tror att det inte kommer gå bra så säger hon att jag kan gå ut med mina råttor.. Hahaha vad kul .. Har koppel så kan faktiskt gå ut med en! Men ska nog testa iaf! Se hur de går. Klart kommer dem klättra runt på mig om jag har den på axeln men gör inget för mig, dem är inte så bra att gå i koppel förstår ni.. Men vilket fall! Imorgon ska vi till IKEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Ska köpa en övervånings säng och soffa! yeey! Eller beror på hur mkt de kostar tror jag.. MEN ÅH.... vill ha en hund... Det skulle glädja hela mitt liv.. Men aja.. Har kommit på hur jag kan ha min övervånings säng i de rummet jag har nu! Det blir nog bra tror jag. Ska nog bli kul.. Men kolla vad jag köpt idag!

  Det blev 40 kronor tror jag.. Men idag så va jag uppe hos mormor och sen när vi kom hem ringde mamma min pappa för att prata om att jag vill ha hund men aja så kom sanna och gav mamma en 500 lapp men igår när jag åkte hem från henne typ klockan 11 på morgonen hörde hon inte av sig hela dagen eller kvällen igår inte idag heller så vafan.. Är hon sur för jag åkte hem tidigt eller vad?! När jag öppnade dörren så sa hon sen innan hon gick ''vill du ses senare idag?'' Jag bah ''mm''. Dafuq lixom!?!?!?!??!??!!! Jag bah när jag öppnade ''o,o'' å typ högde ögonbrynen... Men hon är inne på sitt youtube hela tiden när vi är med.. Men aja.. Vill inte prata skit om henne! Vi byter ämne.. Mamma har förstört mitt liv idag för att kommer tydligen aldrig få en hund............... Lust att bah gå och begrava mig själv... Men aja! Får väl gå ut med råttorna som inte alls är hundar...... Men här kommer pewdiepie låt-videos!

Demma videorna rockar verkligen hahahahah! Här kommer två låtar som jag hittade igår med samtidigt som jag letade pewdiepie låtar!!

Den är faktiskt bra så lyssna!!

Denna är med bra så lycker ni verkligen ska lyssna på den! Och igår kollade jag på Orphan! Den filmen elle tipsade. Den va sjukt bra!! Jätte jätte bra! Ni bör kolla på den! Gå in på 

http://swefilmer.com/ 

Så söker du på Orpan så kollar du på den gratiiiis!! Och idag kollade jag på cockyness vs zombies! Den va jätte bra och rolig, blev helt kär i de vapnen som dem hade, heeeelt kär i dem vare, ak47a tror jag va med å svärd, pistoler och massa granater och oooohoho massa mer!! Men aja... Min dröm får leva vidare i huvet.... Såhär ska jag färga mitt hår:

  Tycker det är snyggt! Så om jag inte får hund ska jag fan ha de färgerna!! Känner mig instängd för jag får ingenting..................... Aja... Det va allt för mig idag! Hejdå!! Hare så gött och ät inte träd så som du åt dem igår... Såg misstolkat ut... Tänk på de! Hejdå!! ;D

 

//Linn



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards