Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Screaming

Av Linn och Elle - 28 juli 2013 13:33

IIIIIIdag ska jag skriva om screaming! För ni som inte vet vad skreaming är. Screaming är när man skriker fast i typ annan volym av det. Finns massa olika tekniker för att lära sig det, kolla denna videon!

Han som sitter som det ser ut som att han ber, i början så skriker han, det är en viss screaming. Det finns lätt screaming, tjock screaming och så vidare men där har ni en blink om vad screaming är! En grej jag tycker är fult med screaming är ...... Tjejer ska inte screama, jag vill screama men det är fult när tjejer gör det så! Kolla denna videon, det skär igenom kroppen på en..

Där har hon redan förstört en del av hennes stämband.. AJA! Man förstör sina stämband när man screamar med så ifall du tänker screama, tänk på de! :D Och nu till annat ämne! Imorgon ska jag till sthlm!!!!!! Och om 10 dagar fyller jag år!!!!! Längtar skit mycket! Det ända jag önskar mig är en hund, vill inte ha något annat! Och pappa skulle ringa igår lovade han, gjorde han de? Naa... Och ina (pappas tjej) svarar inte och inte pappas kompis heller .. Pappa har sin telefon avstängd och vi måste skynda oss innan den hanen blir såld för det finns bara en hane och en hona..............................................
............. Och nu säger mamma att det tydligen inte blir nån för vår familj är så fucking fattig............. Hatar denna familjen!!! Aja har inget annat att skriva så..................... hare så gött och elle menade cutie inte cutt-ie................. Hejdå hare så gött!! //linn


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards