Alla inlägg under juli 2013

Av Linn och Elle - 31 juli 2013 18:07

Hejsan! Igår kväll hade syrran och jag en "spel kväll" och där kom ett uppdrag var vill skulle sminka varandra. Jag blev en ledsen clown xD Men hon blir normal men hon kunde INTE sminka en först var dett snyggt men sen kom lite kladd...

Av Linn och Elle - 30 juli 2013 19:04

Av Linn och Elle - 29 juli 2013 17:48

Hej idag har jag badat!! DET VAR HELT AWESOME!! Först när vi kom var vi bara 4 pers där jag, minstster och två andra tjejer så det var ganska lungt men jag hoppade från 3an flera flera gånger ^^ Ni som int vet vad 3an är så får ni veta det nu. 3an är en trampolin som är 3meter över vattnet . Så! Nu vet ni det. Men undrar vem som kom på namnet o-O Men badvakter ska ja skydda barnen. Våra badvakter gär runt och städar det är inte ens deras jobb så WHY!?!

Yolo är ett ganska bra uttryck men SWAG?!?Swag betyder 2 saker så jag vet inte vad jag ska tro när nån skriver swag. Men jag föredrar swag=she want a gentleman men förhelvete skriv ALDRIG swag till mig. Snälla o-o

Där ser ni vilka betydelser det har. Men första swag bilden = BÄST



~Keep calm and be yourself


//Elle

Av Linn och Elle - 28 juli 2013 13:33

IIIIIIdag ska jag skriva om screaming! För ni som inte vet vad skreaming är. Screaming är när man skriker fast i typ annan volym av det. Finns massa olika tekniker för att lära sig det, kolla denna videon!

Han som sitter som det ser ut som att han ber, i början så skriker han, det är en viss screaming. Det finns lätt screaming, tjock screaming och så vidare men där har ni en blink om vad screaming är! En grej jag tycker är fult med screaming är ...... Tjejer ska inte screama, jag vill screama men det är fult när tjejer gör det så! Kolla denna videon, det skär igenom kroppen på en..

Där har hon redan förstört en del av hennes stämband.. AJA! Man förstör sina stämband när man screamar med så ifall du tänker screama, tänk på de! :D Och nu till annat ämne! Imorgon ska jag till sthlm!!!!!! Och om 10 dagar fyller jag år!!!!! Längtar skit mycket! Det ända jag önskar mig är en hund, vill inte ha något annat! Och pappa skulle ringa igår lovade han, gjorde han de? Naa... Och ina (pappas tjej) svarar inte och inte pappas kompis heller .. Pappa har sin telefon avstängd och vi måste skynda oss innan den hanen blir såld för det finns bara en hane och en hona..............................................
............. Och nu säger mamma att det tydligen inte blir nån för vår familj är så fucking fattig............. Hatar denna familjen!!! Aja har inget annat att skriva så..................... hare så gött och elle menade cutie inte cutt-ie................. Hejdå hare så gött!! //linn


Av Linn och Elle - 27 juli 2013 14:13

Hej. Ja vad ska jag skriva nu? I dont fucking know. Jag har inget intressant liv men imorgon elr måndag SKA hag BADA! :D Ele beror pä vädret men jao då ska jag cykla in till badet med min syrra bada sen käka godis och sen baa igen! ^.^ Men en sak som många inte vet om mig är att jag har en fåbi för höjder men älskar att hoppa från en 3meters trampolin på badet.Im wierd but its just funny! :D Men många håller för näsan när dem hoppar det gör int jag jag sluar andas och hoppar bara rätt ut. Aja shit samme . Igår fick jag panik kl 23 på natten för jag trode det var min blogg dag så jag slängde mig över mobilen för att kolla men jag kunde pusta ut för det var Linns blogg dag.Men jag tror Linns rum kommrr bli AWESOME :3 min jag kan int ha sån säng eftersom mitt rums tak är lutat såhär /?\ Så det går int D: Det skulke kunna gå om jag byter sovrum till data rummet på "basvåningen" men jag gillar int att vara själv så NEJ jag kmr inte byta rum. Men när jag är 16 ska jag bo i en student lägenhet för det finns knappt nåt gymnasium som jag vill gå i här och palla att pendla fram och tillbaka hela tiden. Och både syrran och jag vet att morsan, farsan är överbeskyddande för hon vill på nåt läger som kallas närkon men det är inte lönt att hon frågar för det kmr bli ett nej och det vet hon. Liksom kan vi inte fåleva VÅRA liv? Tydligen inte. Jävlar vad jag har skrivit nu så nu kommer en bild elr på mobilen är det mycket.

Visst är dem så SÖTA <3! Fast dem är nog lite äldre så bye boys xD
Om jag ska ha en pojkvän ska den vara

1.Rolig
2.Kärleks full <3
3.Min <3 xD
4.Snäll
5.Ungefär samma ålder
6.Inte så plutte nuttig ni vet dem som skickar hjärtan HELA tiden.
7.NO PLAYER >:C
8.Ärlig
9.Älska mig för den jag är <3 :*

En bonus är utseendet men sålänge vi gillar varandra behövs int det

Där har ni min lista på min perfekta framtida pv . Jag är ju lite kräsen om man säger så <3 Men aja hörs på måndag babes . Adda mig på kik!!OBS inga peddos, ni blir blockade då.


Kik: Anber1





//Elle

Av Linn och Elle - 26 juli 2013 18:06

Hej! Som sagt vill jag ha en hund ju.. Det blir en dvärgpinch isåfall och den ska heta Andy! ni känner nog igen det från black veil brides, sångaren heter Andy! Men mamma tror att det inte kommer gå bra så säger hon att jag kan gå ut med mina råttor.. Hahaha vad kul .. Har koppel så kan faktiskt gå ut med en! Men ska nog testa iaf! Se hur de går. Klart kommer dem klättra runt på mig om jag har den på axeln men gör inget för mig, dem är inte så bra att gå i koppel förstår ni.. Men vilket fall! Imorgon ska vi till IKEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Ska köpa en övervånings säng och soffa! yeey! Eller beror på hur mkt de kostar tror jag.. MEN ÅH.... vill ha en hund... Det skulle glädja hela mitt liv.. Men aja.. Har kommit på hur jag kan ha min övervånings säng i de rummet jag har nu! Det blir nog bra tror jag. Ska nog bli kul.. Men kolla vad jag köpt idag!

  Det blev 40 kronor tror jag.. Men idag så va jag uppe hos mormor och sen när vi kom hem ringde mamma min pappa för att prata om att jag vill ha hund men aja så kom sanna och gav mamma en 500 lapp men igår när jag åkte hem från henne typ klockan 11 på morgonen hörde hon inte av sig hela dagen eller kvällen igår inte idag heller så vafan.. Är hon sur för jag åkte hem tidigt eller vad?! När jag öppnade dörren så sa hon sen innan hon gick ''vill du ses senare idag?'' Jag bah ''mm''. Dafuq lixom!?!?!?!??!??!!! Jag bah när jag öppnade ''o,o'' å typ högde ögonbrynen... Men hon är inne på sitt youtube hela tiden när vi är med.. Men aja.. Vill inte prata skit om henne! Vi byter ämne.. Mamma har förstört mitt liv idag för att kommer tydligen aldrig få en hund............... Lust att bah gå och begrava mig själv... Men aja! Får väl gå ut med råttorna som inte alls är hundar...... Men här kommer pewdiepie låt-videos!

Demma videorna rockar verkligen hahahahah! Här kommer två låtar som jag hittade igår med samtidigt som jag letade pewdiepie låtar!!

Den är faktiskt bra så lyssna!!

Denna är med bra så lycker ni verkligen ska lyssna på den! Och igår kollade jag på Orphan! Den filmen elle tipsade. Den va sjukt bra!! Jätte jätte bra! Ni bör kolla på den! Gå in på 

http://swefilmer.com/ 

Så söker du på Orpan så kollar du på den gratiiiis!! Och idag kollade jag på cockyness vs zombies! Den va jätte bra och rolig, blev helt kär i de vapnen som dem hade, heeeelt kär i dem vare, ak47a tror jag va med å svärd, pistoler och massa granater och oooohoho massa mer!! Men aja... Min dröm får leva vidare i huvet.... Såhär ska jag färga mitt hår:

  Tycker det är snyggt! Så om jag inte får hund ska jag fan ha de färgerna!! Känner mig instängd för jag får ingenting..................... Aja... Det va allt för mig idag! Hejdå!! Hare så gött och ät inte träd så som du åt dem igår... Såg misstolkat ut... Tänk på de! Hejdå!! ;D

 

//Linn



Av Linn och Elle - 25 juli 2013 11:21

Hejsan svensan! Under dem senaste dagar har jag bara kollat på FILM ! Men jag behöver tips på filmer så ni kan 1.Kommentera elr 2.Skicka till anber1 på kik. Det låter bra :D den bästa filmen jag såg var nog another cinderalla story eller Orphan.Här kommer handlingen på filmen Orphan


Esther är en nioårig föräldralös flicka från Ryssland som tycks vara förföljd av olycka. Hennes förra fosterfamilj dog i en brand som hon med nöd och näppe undkom. Men nu när familjen Coleman adopterat henne ser livet betydligt ljusare ut. Tills en klasskamrat faller från en klippa. Tills en nunna från barnhemmet hittas ihjälslagen. Och till Esthers nya mamma börjar tvivla på om den tragiska branden varkligen var en olyckshändelse. Urphan från Dark Castle Production är en psykologisk thriller där den skrämmande sanningen sakta uppenbarar sig och håller publiken i ett allt kraftigare grepp. Du kommer aldrig glömma Esther. Så söt, så intelligent, så kreativ...

Handlingen är tråkig men filmen är AS BRA!! Ni måste se den <3 :*

Om ni kollar på den blir jag jätte glad!! Kommentera gjärna vad ni tycker om den och kommentera fipm tips också :D Aja hörs nu ska jag kolla på filmen V för Vendetta. Höts och glöm inte att kommentera så får ni en kaka :* Hörs!!!






//Elle

Av Linn och Elle - 24 juli 2013 11:53

Hej! Har precis vaknar och klockan är just nu 11:55! 

 

Asså om ni undrar varför elles text är rosa och hon bloggar från mobilen, jag ändrar text färgen för att det ska inte vara vitt.. Men aja. Denna veckan ska hon kunna vara inne på datorn och så. Typ när vi spelade gt och sånt så bara loggades hon ut och datorn stängde av sig så jag fick ju då ett anfall  Men aja.. Hoppas hon kan spela något.. utan... att... loggas... ut.... Annars får jag väl ta och tråka själv på gt.. men vilket fall.. Nu till andra ämnen! Sen igår har jag blivit lite depp..............................................
.......................................... Asså det är inge specielt.. Pallar bara inte att prata om det, det gör det bara värre.. Bättre om ingen lägger sig i det heller, inte äns becka elr elle.. Sååå igår började jag sakna mina sår lite grann.. Har bara svaga ärr av dem ju.. Men ska tänka igenom om jag ska elr inte. Men jaja.. Ska försöka hitta kille med för detta börjar bli lång tråkigt.. Hälst emo eller scene.. Ingen redig livs njutare precis.. Han ska iaf spela data spel! Eller minstonde minecraft. Aja, elle försökte få min att göra något annat igår än att skära mig och så men asså när jag skär eller river mig så tänker jag på annat och blir på bättre humör.. När jag är utanför mitt rum och helt plötsligt blir arg går jag till mitt rum, smäller igen dörren och försöker sova för vill inte ha sönder något.. Jag vill bara ta sönder allt när jag är sur.. Eller bara försvinna.. Något av det är det hela tiden. När jag är deprimerad går jag och lägger mig.. MEN VILKET FALL VI PRATAR LITE MER OM KILLAR!

 

Min kille ska hälst va: 

mullig eller smal

cool

söt

inte feg

dricka energi dryck

inte vara rädd för något

våga göra allt för mig

emo eller scene

ingen livs njutare direkt

gilla dubstep/remix/techno elr något annat sånt

 

Det va typ allt, kommer inte på så mycket mer men vill värkligen inte ha en livs njutare .. Men sa det till mamma, närr jag fyller år så vill jag färga mitt hår så kan ni kommentera färger ni tycker är fina? Eller skriv till mig på kik eller något annat! Ska inte ha vanliga färger utan typ rosa,grön,blå,lila eller något, kan färga det svart med förstoss! Jag kanske inte behöver fixa lugg bara färga det. Har redan lugg som skruvar sig över ögat ibland så! Men jaja! emo elr scene killars frisyrer är snygga tkr jag! 

 

Emo hår på killar:

       

 

 


Scene frisyrer på killar:

       

Så! Älskar dem frisyrerna på killar! Frisyrer på tjejer emo/scene har ni sätt innan, längre ner, vääääldigt långt ner! Hahahh. och som sagt, pearcing på killar är snyggt! Och snart flyttar simon (mah brothah) ut så ska få ta hans rum och ska köpa övervånings säng då och asså en sån övervåningssäng som bara har en säng där uppe, tror det heter .. nej kom inte ihåg xD Men vilket fall och nedanför en liten soffa och en tv och sen min bänk med 8 kupor i för det är det ända som får plats där inne + en matta! Men jag vill byta rum nu istället för vill värkligen ha min övervånings säng! Jobbigt att montera ner den igen om jag köper den nu och har den i mitt rum jag har nu. Lixom, inte så jobbigt att byta rum?! Bara typ alla grejer ska ut och allt blir trångt.. Men asså mitt skriv bort ska slängas 

1. får inte plats med det i simons rum

2. det är sönder

Min gosedjur box ska få plats! Alla mina gosedjur ska få plats! Annars har jag alla i min säng  Får inte plats med mig själv då men aa.. Har ett jätte stort gosedjur så man tror att det är en redig hund, fick den av farmor. Men vilket fall! Min stora svarta stol och skriv bords stol får inte plats! mitt nattduksbord får inte plats. Aa, det va allt! Min spegel får plats klart! Jaapp! Men ska snacka med simon om han och jag kan byta rum för det lär ta ett tag innan han får jobb.. Han söker just nu men det tar nog ett två tre 10000 år till.. Nejmen.. Så ska tjata på mamma för simon behöver nog med ett stort rum, han sitter inträngd och han vill ju ha större säng med vilket inte får plats där inne .. Så ao! Aja! Har bloggat allt mitt för idag, ska lägga mig och sova lite för är trött.. Aja! Hejdå, hare gött och fortsätt läsa denna bloggen  Hejdåååå!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          COMMENT 

 

 

                                                                                                                                                       //Linn

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards