Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAAAAAA-A-A-AG

Av Linn och Elle - 3 juni 2013 15:07

Tjena bena! Nej men. Det är inte benen vi ska hälsa på idag utan... ni läsare!

 

Idag har jag tänkt börja med att ni ska få kolla på en video. Så här kommer den lilla videon! 


Hoppas ni tyckte om videon, när jag såg den när svampbob sprang runt och sköt och hans ben knappt hann med så kan jag bara säga att jag satt och grät av skratt och mamma frågade vad jag skrattade åt. Hon vet inte vad Pewdiepie är, får väl förklara det nästa gång.. OM HON UNDRAR!

 

Idag har jag haft en faktiskt väldigt bra dag. Trotts det så satt jag,Emma och Anton och skrattade bort lektionerna. Dock var det kul men att få skäll är inte kul direkt.. Men dem hotar med att nån av oss tre får flytta om vi inte skärper oss men utan skratt blir det ett fängelse lixom! Jag och Emma skrattade drygt hela lektionen idag (en av lektionerna) och alla flyttade på sig  Och sen sista lektionen så gjorde vi så mycket vi han av huset innan det skulle lämnas in, jag har inte gjort nått, bara beskrivit personer,ritat huset dem bor i och håller på att rita personer. Inte äns klar med de så aa.. Alla andra har iallafall hunnit att skriva mer än hälften (man ska skriva en berättelse). Men japp. Bryr mig inte, orkar inte göra mina små berättelser mer, gjort det drygt 100 000 gånger i skolan! Hela min familj (tror farmor) tycker jag är bra på att göra berättelser. Nu tycker inte jag att detta ska vara en sago blogg Men jag tycker såhär och såhär nejmen, jag tycke elles saga/berättelse va faktiskt bra men sa det till henne att detta är väl ingen sago blogg, men klart hon får skriva en liten bit, om ni vill att hon ska skriva mer av det så är det okej för mig bara hon inte skriver bara saga utan lite om vad hon gjort och typ nått att blogga om typ som igår, hon gillar att beundra klotter, jag önskar att jag kunde klottra. Det är faktiskt kul och man kan göra nått kreativt av det. Klart, olagligt men då får dem sätta upp klotter väggar, har för mig att dem gjort det i stockholm! Där tänkte dem smart, smarta person som kom på det, tack!! Fast tror inte det hjälper ett dugg ändå. Aja, medans man är ung ska man ha kul!!

Och nu återgår vi till mig i skolan!

 

Japp! När jag skulle klippa ut en bild på Wille.s vid hans bänk började han helt random peta mig på magen och säga..:

-Smalis :D

 

Som sakt va så tycker inte jag att jag är smal så jag sa att jag är lika fet som en elefant, inte illa metat men det är rätt så stora. Ni som gillar elefanter, FÖRLÅT! nån som gillar godis? 

 

Jag har fått såndär energi kick. Jo mamma besvarade min fråga ''varför är jag så trött hela tiden''. Kunde nästan gissa vad de va, ni får lista ut det själva. Ska inte skryta om min kropp här Men det har gått över, nu gav jag er en ledtråd men HOPPAS INGEN KILLE LÄSER DETTA Men är lixom fortfarande trött, blev nyss trött kände jag i mina små ögon   /).(\

 

Och imorgon så fyller elle 12 år! Det skiljer ett år emellan oss, fyller 13 detta året. Men det går lika bra det. Man behöver inte ha en kompis i samma ålder, min kompis Rebecka fyller 16 i år tror jag. Det är 3 år emellan så det är nog 16. OMG!!! Har inte lagt ut nån bild idag!! Det går ju inte!  Måste ha nån bild, inte bara en video! Jo och jag ska lägga ut massa bilder för att gratta elle (klart är dem på elle) Så när det står TISDAG 4juni så ska jag in på datorn fort och lägga ut MASSA bilder på elle. Och när hon vaknar ska jag kalla henne för nått nytt, ni kommer märka att jag byter ut en bokstav, hoppas jag   Men här kommer lite bilder.

  Det blev på lilla Anton idag! På morgonen är detta taget! Det kommer en till bild.

  Detta va sista rasten! Och ska visa Anton dett sen, skit i om det inte är okej för detta kommer va okej för honom för nu är det dags för mig att visa mina miner som vissa säger är helt sjuka. Jag skäms över detta och kommer ångra detta men det måste bli gjort nån gång för har lagt ut på mina bra sider så nu får ni se min dampiga lilla sida. Skratta inte....

 

                Så. Jag får skämmas om jag så måste. Den första bilden ska jag förklara varför jag står med en drickyoghurt och gör en min.

 

  <- Den bilden pratar vi om.

(cecce kommer med en burk med annanas tror jag det va)

Jag bah:Vafan är detdär..?

Cecce bah: Annanas (tror det va annanas!!!)

Jag bah: uuuuuuh   Så hände den minen! Så stod Emma och tog kort. Men nu när jag ändå håller på är jag väldigt bra att hitta på klädsel med! Rätt roliga påhittade klädsel faktiskt.

  NUNNA

  Jag skulle föreställa en nunna med överål elr nått.. Men elle kallar mig för mulle mäck/meck? (STAV VILKET FALL) Och med hennes små shorts på huvet kallar jag henne för lilla musen!  

Men nu är det med så att jag har för mig att jag pratat (skrivit) om att jag har tagit bort mitt födelsemärke och därför kan jag gå i shorts och sånt så jag tänker visa mitt födelsemärke nu!

Har tyvärr inget födelsemärke när det är helt..

  Här är det halft. Så det va en till sån sida så tänk vad stort det va, ni förstår nog att jag inte vill ha det kvar när jag levt med det i 13 år, mamma ville att dem skulle ta bort det när jag va typ född men dem vägrade på barnvårdcentralen.. Och födelsemärket växte med tack vare att DEM JÄVLARNA VÄGRADE!!!!!

Man ser inte så jag förstorar.. Vill inte äckla er men lägg av, inte så äckligt..

  De va när jag precis tagit bort dem små stripsen som höll ihop så inte tråden gick upp med såret. Och så nu ser det faktiskt okej ut, Ni ska få en bild men i miniatyr. Konstigt, för killar är det inte äckligt att se de såret men för tjejer är det lixom ''IIIIWWWEE''.. Stör mig på de! Men skit samma..

  Så det har ju läkt väldigt bra. Om ni ser några mörka pluttar här och var längst ärret så är det torkat blod (skorpa) Men det åker ju bort herregud.

 

Men denna dumma fråga som stäldes när jag tagit bort det:

-Gjorde det inte ont?!?!?!?!?! 

-Gör det ont nu!?!?!?!

 

Vad tror ni? :) Tro fan de gjorde ont då när bedövningen släppt! Jag va vaken medans dem tog bort det, det bara drog lite grann och så. Men det va en väldigt dålig fråga igentligen, dem får ju tänka lite menar jag! Och sen när jag gick på kryckor:

-Gör det så ont?

 

HALLÅ JAG HAR TAGIT BORT FÖDELSEMÄRKET OCH DET STRAMAR!! SKINNET HAR SYTTS IGEN OCH DET ÄR FÄRRE SKINN VAD FAN TÄNKER DU MED KVINNA?!?!? (tjej som fråga u-u) Asså killarna i klassen fattar iallafall att man kan hålla frågorna för sig själv eller spara dem till senare. Eller fråga på annat vis.. Dem har minst haft lika ont nån gång, tjejer har knapast ont för dem är så försiktiga. Ja jag är med tjej och JA jag skriver såhär. Det ända dem gör sig illa är: bulor,blåmärken, Sträcka en muskel eller fler och bryta en nagel (dock fler).

 

Men tjejer bryter nog inte sina ben så ofta som killar gör tror jag.. Men killar vet hur det käns iallafall! Not girls.

 

Och idag så blev jag på lite dåligt humör efter skolan. Jag kom hem. Lutade skon och vad kom ut? INGET. Jag väntade mig en nyckel och stod i en kvart och plingade på dörren och sparkade på dörren. Jag trodde att nån va hemma, tagit in nyckeln och vägrat låsa upp. Ringde till syrran, ingen nyckel. ringde till brorsan,ingen nyckel. Ringde morsan:

-aa jag ska ringa simon (OCH BLABLABLA).

Arg som ett bi var jag. Så sa jag till morsan att jag cyklar iväg en runda och hon bah:

-OM DU GÖR DE TAR JAG DIN DATOR!

 

Som sagt, får inte göra ett skit, men sa:

-Men du! Jag har aldrig fått göra nått jag själv vill så det är nog bäst du låter mig göra nått jag vill.

Hon hade inte nått att säga där förstår ni! Men sen kom det igen att hon skulle ta min dator, men det kommer hon aldrig våga för sa:

-Om du gör det, då JÄÄÄVLAR..!!!

Så om ni förstår, jag är nog den ''arga'' i familjen. Så dit jag cyklade va till en liten lada, det ser ut som en lada men det är ett gammalt sågverk, Har klättrat in genom fönster och luckor där med kompisar och så. Kollat igenom lite papper som legat kvar där och så. Men jag la mig där på gräset och tog en bild. Så låg jag nog där i en  halv timme och övade på Knockout, vill kunna den utantill! Det ända jag inte kan är rappen dem sjunger Men linn henning ska försöka!

  Inte den finaste bilden precis men japp. Nu kommer en liten ny grej jag ska börja med.

 

Dagens topp låtar!


Ja tänka sig, sista låten är en blandning av Justin Bieber, men om det är med remix så är dem faktiskt bra! Det kommer fler Justin låtar, kanske utan remix med. Beror på! Men nu kanske ni inte orkar lyssna på alla men för guds skull, lyssna på alla! Det är väl inte så svårt och så klart kan ni tipsa in om låtar med! Inga problem den kommer att komma upp det lovar jag! Vilken sort det än är kommer den komma upp. Nu får ni ha det så bra och om ni är vakna tills klockan slår över till torsdag 4juni så kolla in bilderna som jag grattar elle med! Det kommer nog bli kul. Jo vi har ju en instagram ännu en gång så följ den! -> scenekidzbloggen

Vi följer klart tillbaka. Och hej svejs! Hörs inatt kan man säga   Nej men jag gör nog så att jag tar automatiskt så det läggs in en viss tid, om elle kan hjälpa mig hur man gör!Så vi hörs på onsdag! Och glöm inte att kommentera imorgon ''Grattis'' när elle bloggat     Hejdöö!

  

 

                                                                    //Linn

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards