Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

IM BACK ON TRACK!

Av Linn och Elle - 1 juli 2013 11:01

Tjaba tjena hallå vi säger så! Nu är jag tillbaka från Danmark och jag åkta massa karuseller på bakken!! Jag åkte till och med vissa 3 gr . Men jag åkte inte tornadon eftersom den gick sönder mer än två gånger och liksom WTF? Den gick sönder hela tiden ju så då satsar jag att inte åka den     Men bar och dalbanan i trä åkt jag 3 gr med min syster . Den var AS KUL!!!  Men det regnade hela tiden när vi var där så då var det inte så kul    Men vi åkte stort sätt alla karuseller tilloch med dem för små bebisar    Men det var min systers fel!!! För hon ville åka det . Och sen åkte vi extrem 2 gr men jag ville åka den 3gr men syrran vågade inte . 1 gången jag åkte började jag nästan gråta för min nacke drogs back så den typ fasnade :( Men 2 gången skrattade jag nästan och syrran började sjunga lite Mickel Jackson för att hon skulle lungna ner sig och det som var posetivt var att sammtidigt spelades musiken   Och sen så vann jag lite grejor . Här kommer en bild på de 

 

Visst är dem söta ?    Men sen på båten så fick jag lite grejer också så här kommer bild på det med.    

Det sista är ett par örhängen . Och jag behöver ju ett par nya solglass ögon så vi köpte det eftersom jag råkade sätta mig på mitt förra par     Eftersom jag är en klumpeduns . Och på bakken sålde dem lite konstiga saker här kommer bild på vad pappa köpte ...

 

Den grejen där i bakrunden har plats till 1,5 liter dricka och man fick den fylld med dricka eller slush. Men farsan togg dricka ist för slush    Och sen när vi skulle åka hem var där ett gäng med massa tånåringr som var fulla som låg med huvet utanför kanten till parongen tror jag det heter vet inte men dem hade huvet i luften ovanför rälsen där tåget skulle komma men sen kom det en pansionär som också var full och frågade ifall hon kunde få choklad av tånoringarna för dem hade vunnit två sånna jätte stora sen pussade hon en av killarna på kinden och då fick hon ett litet choklad. Om sen så vinglade hon fram till sin make med ett choklad . Det var lite kontsigt ...    När jag är 18 typ ska jag också till bakken med vänner men kanske inte riktigt det med att vara full men åka till bakken ska jag!! Då ska Linn hänga med har jag bestämmt!    Annars rövar jag bort henne när hon sover xD . Vi märker hur det kommer att bli ;D Och sen igår hade jag allmänt TRÅKIGT! Jag bara satt hemma och tråkade och bara satt och lattade mig och sov till kl 12:10 på dagen eftersom jag hade så TRÅKIGT! Men nu ska jag spela quiz kampen med Linn . Ni kan adda mig bara sök på anber1 så kan vi spela mot varandra . Det blir kul det kan jag lova ... eftersom jag är trög ! Men ja vi hörs på ... ONSDAG! Detta inlägget blev ganska tråkigt om du frågar mig men det avgör ni!

  Kommentera  

 

 

 

 

 

 

MVH:Elle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards