Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

Inget absolut inget .

Av Linn och Elle - 3 juli 2013 13:35

Asså vafan?! Jag har fan inget att skriva om för

1.Mitt liv är TRÅKIGT inget spännande händer .

2.Jag har inga FK ideer på nåt .

 

Typ det ända man kan skriva om är att jag spelar minecraft men många är nog inte intresserade. Men ja får väll försöka babbla igenom ett helt inlägg tror jag ... JI#UHHUÖ#QOHDFIUQKL GAH ÄR FRUSTRERD!

kAN NI INTE SÄGA VAD JAG SKA BLOGGA OM !!!! Liksom det är inte lätt att komma på nåt när ni aldrig kommenterar vad ni vill läsa om . Jag får väll blogga om det ända jag gjort . Spelat minecraft .

Här kommer en liten UPD på vilket skin jag har .


Nyan Cat Girl Denna har jag men jas ska byta till denna


Cupa Cool eller vad ? Här kommer ett klipp hur man lägger in skin på Minecraft PE . Vi börjar med Android.

Följ guiden så kommer det nog funka . På slutet kom det så att dem ville att man ska avinstallera minecraft och det gjorde jag sen kom det om man ville installera igen . Det gjorde jag och det funkar men om ni inte vill riskera att den kan försvinna ska ni INTE göra det. Det funkade för mig ialla fall.

Nu över går vi till Ipod,Iphone och ipad . Här kommer klippet till det .

Jag vet inte om det för appel använndare kommer att funka eftersom jag inte kan testa för jag har ingen iphone,ipod,ipad. Om ni testar detta och det sedan inte funkar KOMMENTERA så kan jag ta bort klippet . Jag har inte ansvar ifall er,mobil,surfplatta m.m går sönder när ni gör det . ALLT NI GÖR GÖR NI PÅ EGEN RISK. Vill vara tydlig med det eftersom jag tänker int betala etc ifall nåt händer med era saker . Men nu PRESIS NU bytte jag skin på minecraft till det jag sa längre upp    . Killar bara så ni vet tjejer kan också gilla minecraft så BACK OFF!  Ett problem!! Jag vet inte om skinen kommer synas när ni spelar multiplayer. Äsh det märker ni! Men ja som sagt många av er killar tror att vi tjejer inte kan spela spel . Det är BULLSHIT! Jag slår vad om att tjejer är minst lika bra på spel som killar .

 

Ni fattar inte vad sur jag blir när andra tror att jag inte kan nåt om datorer.     Men sen om dem vet att man kan saker om datorer så tror dem direkt att man sitter vid datorn hela livet asså kan ni bara lägga ner med alla fördommar ? Jag är ingen jävla "dator nörd" för att jag spelar spel eller kan mycket . Jag är mig själv helt enkelt. Men GAH jag blir så ARG! Man ska inte påvärka andra med ens ilska även om jag gör det JUST nu.    Men liksom det är inte shyst att hålla på så. Asså jag vill bara skrika ut hur arg jag är men det kan jag int för

1. Det blir för svårt xD

2. Grannarna skulle tro att någon mörda mig 

3. Jag skulle framstå som psykiskt galen vilket jag verkar vara    
4. Palla !!!

 

Men snälla tänk er för och det gäller inte bara killar. Aja får väll gå innan hela bloggen kommer EXPLODERA så sur jag är . Och nu kommer säkert nån och kommeterar nåt i stillen `Haru mens eller ?´ . Nej ,tackar som frågar . Nej men serriöst hatar den repliken . Ses på ... vilken dag är det idag ? Vänta ...

 

Det är tydligen onsdag idag enligt min syrra så då hörs vi på fredag . VAR SNÄLLA NU ANNARS KOMMER TROLLET ELLE OCH KÄKAR ERA SMÅ TÅR! Fan vilket kort inlägg det blev ... O.o Känns som att jag verkar vara nybörjare på att blogga just nu men jag har bloggat sen jag gick i 2an . Kom nyss på en sak . Linn och jag hade en blogg innan som hette typ Skrillex eller nåt . Undrar vad som hände med den bloggen    Vi skappa den för typ ett år sen men undrar vad som hände med den ... Asså vill verkligen veta . Jag får fråga Linn för jag vet att den är borta ialla fall . Hörs !

 

 

 

 

 

 

 

MVH:Elle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards