Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

Elle vs tråkighet

Av Linn och Elle - 4 juli 2013 13:11

Tja! Jag har ritat av pewdiepie så här kommer en bild på han!

  Så, vad tycks? Kommentera vad ni tycker, vi vet och har lagt märke till att vi skriver ''KOMMENTERAAAAAAA'' hela tiden, ni gör det inte och vi fortsätter med kommenterer men vi älskar kommentarer från er. Det är kul att läsa dem och svara på era kommentarer. Dem flästa kommentarer har vart ''fin blogg'' Era blogger var med fina! Men i tisdags va jag och Sanna på grand. Vi tog lite kort på oss (jag tog kort) På en bild ser mina ögon jäääävligt konstiga ut men här kommer biler på det! Sen så kommer bilder på vad jag köpt!

      Den sista bilden såg mina ögon cp ut så jaaag tog alla tre bilder här i mini format! Vi syns ändå. Nu kommer det jag köpte! Skriver under vart jag köpte det

         

  New yorker            New yorker              H&M           (samma som den innan)         Glitter                      

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så! Det blev bra tycker jag. Jag står rätt brätt med armarna på första bilden.. Men om jag har ett par ljusa jeans till den så blir det nog snyggt! Har ett par jeans. Ett par mjukis byxor. Tre par jeans shorts och ett par bomulls shorts. Så behöver nog lite byxor till 7an!! Men är glad för kläderna jag köpte! Nu till det ämndet varför rubriken till detta inlägget heter ''elle vs tråkighet''. Det är för att jag inte tycker hon skriver tråkiga saker! Hon är rätt rolig när hon skriver, något som jag tycker är tråkigt är när nån skriver att man är skit rolig och så och sen lixom är kaxig, bara kollar in i mobilen 24/7 och int hittar på något annat. Själv va jag så ett tag.. Men sa aldrig att jag va skit rolig elr så. I skolan va jag lite orolig detta sista året för nationella proven och så.. Jag lyssnade inte på lektionerna utan satt å dag drömde.. Så drf har jag E i allt förutom matte och bild. I bild har jag D och i matte F. Men jag går på special hjälp för matte och engelska. Engelska kommer jag klara bättre 7an,8an,9an så mkt engelska jag pratar. Men man tycker det är kul och sen lär man sig mycket från pewdiepie med, man börjar automatiskt prata engelska för skojs skull. Men vilket fall så hoppas jag det går bättre 7an,8an,9an! Och elle är inte tråkig!!! Men nu till vad jag gjorde igår! 

Jag och Sanna möttes vid linbanan och sen gick vi till henne. Vi tog lite jordgubbar och godis sen hoppade vi ut genom fönstret på övervåningen och satte oss på deras garage tak och åt jordgubbar som vi doppade i choklad och  smaskade på lite godis klockan 8-9 på kvällen! Sanna, hennes lillebror och deras farsa är hos deras farfar när dem åker hit till växjö och han bor granne med en som heter William och han går i 9an nu tror jag och han är kortare än mig men vilket fall. Så kom hans farsa tror jag de va, han och williams kompis i en cabbe tror jag de va så bärde dem ut en dator som tydigen nån skulle ha! Så såg det ut som att affe i min förra klass coh skola (efter 6an byter man ju till bergunda och får ny klass så vi säger så) Och herre gud vad det såg ut som affe! Likadan frisyr som affe, likadan randig stickad tröja som affe och likadana shorts som affe! Jag stod på taket och kollade när Sanna gick in och jag skickade in grejerna. Så tittade jag dit i nån sekund, han va snygg............ MEN DE VA INTE AFFE!Men det va kul att sitta på taket igen och äta nått gott. Men det ända godiset jag åt va ett blått salt snöre och en mini toblerone, fast har inte ätit upp den än utan den ligger på mitt skriv bord. Och åt inte så mycket shoklad på jordgubbarna heller, shoklad på två stycken åt jag. Resten åt jag utan! Sen gick jag hem typ kvart i 10. Så ville brorsan att jag skulle sova ute i soffan med han! Han har börjat sova där ute för det är skönt att sova i soffan. Men i tisdags så va jag och Sanna vid linbanan, efter vi hade shoppat så lämnade vi henne hos sin farfar där dem är så åkte jag hem så efter jag ätit äcklig jävla pizza så möttes vi där så kom en som heter Alexandra T och två av hennes kompisar så stod dem och tittade på oss vid vägen och pratade lite så kollade jag på henne.. och alla tittade på mig medans Sanna stod och lyssnade på musik. Jag hatar henne, ni behöver inte veta varför men jag bara hatar henne, hon gör till sig värkar det som. Men aja.. Jag har hittat en till Asking Alexandria låt! Sjukt bra så här kommer den!!

Jag bryr mig inte om texten utan jag gillar låten bara. Och growlingen! (screaming) men jag tycker det låter fult när tjejer screamar.. Tjejer ska inte göra det. Det är en kill grej tycker jag.. Det låter så himla fult när tjejer gör det! Men jag kom på att tänka eftersom elle inte har nått kul att skriva om så kan jag skicka henne på lite uppdrag som hon ska filma med! Och jag vet en väldigt bra tjej kompis som följer denna bloggen, om du läser detta så hör av dig på kik! Hon heter Linnea och hon är en av dem kompisar som det nästan inte finns av. Hon är sjukt snäll och jätte bra! Men hon kan skriva nått till mig hoppas jag om nått tips vad elle kan skriva om! Hoppas hon hör av sig till mig! Hon han skriva till elle själv annars -> anber1

HOPPAS DU HÖR AV DIIIIIG!hahahahahahhahahahahahahhahh..! Men idag så ska jag nog.. Ha nått newpew på mig! Eller typ.. VET INTE. Men vilket fall kanske vi ska åka utomlans men jag har inte lust för de! Isåfall ska jag köpa ny bikini. Och tänker inte åka utomlans i sommar när det redan är fint väder här. Om hon beställer en resa åker vi nästa vecka och jag måste ju blogga. Kan inte göra det där nerifrån kanske. Nu äter jag min toblerone för att få bort den! Den läskade mig otroligt. Men jag ska nog sova nu. Nejmen! Jag har märkt att när jag har tråkigt så somnar jag. Därför så har jag somnat helt random ibland! Men jag har nog skrivit klart nu, jobbigt för er att läsa kanske? Men såhär ska en blogg se ut. Inte bara ''idag så har jag spelat fotboll med vänner undra vad som händer imorgon det får vi se då, hejdå ha det bra sötisar!''. Man bahh: Fin blogg :) Lite bilder och PYTTE LITE TECTTES HpoDJK*åfouKJmåHKO HATAR SÅNT........ u-u Men vilket fall! Hejdå! Hare gött så hörs vi på lördag! Tycker veckan gått jävligt fort eller är det bara jag? Glöm inte att kommentera, vi älskar era kommentarer!!  Hejdåå!!! Lev som fritt som youtube! 

 

 

//Linn



 
 
Clara

Clara

6 juli 2013 13:40

fin skjorta ! :)

http://byclaras.blogg.se

Linn och Elle

12 juli 2013 13:52

Tack, vad fin blogg du har! :D

 
Amanda

Amanda

6 juli 2013 13:42

Gud vad snyggt du ritar!

http://amandabeauty.blogg.se

Linn och Elle

12 juli 2013 13:49

Tack så mycke!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards