Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Sommar,sol och bad!

Av Linn och Elle - 6 juli 2013 12:41

Hejsan svejsan på en kalle ha-ha-ha-ha macka! Nejmen, skojar bara! Vad gör ni idag? Hur mår ni idag? Ska ni göra något kul idag? Är ni med nån? Det är mina frågor som jag vill att ni ska svara på! Jag har sovit över med Sanna (hos mig) Sen idag så skulle jag väcka henne så väckte henne med att peta och slå lite löst med mitt förra iphone 4 skal, har dem kvar och är på min iphone 4 för kan inte spela minecraft med henne för nått konstigt sätt så funkar det inte att spela med iphone 5 mot iphone 4... Så använder min iphone 4! Men här kommer en rolig video som jag har spelat in på lekplatsen och jag skrämde Sanna!


  Där har ni video klippet, hoppas ni skrattade! Lite iaf. Här kommer lite bilder på vad jag gjorde på lekplatsen!!

  Satt i en bebis gunga.  Klättrade upp och hängde mig i däcket medans den åkte! Kan ni bevara en hemlighet?! Hoppas det för skriver den nu. Läste inte elles inlägg men jag sa att jag skulle läsa det igår.. Så får läsa det efter detta inlägget!    Här ser ni Sanna med hennes frisyr! Hon gör en rolig min och så så hon ser inte ut så! Men aa.. Och vad vi ska prata om nu vet jag inte.. Jag och Sanna satt på taket och åt jordgubbar igen men inget godis utan bara choklad och socker! Sen hoppade vi stutsmatta innan Sanna packade för att sova över! Sen duschade hon lite fort och jag chattade lite med Benne och hans kusin abbe! (på kik i grupp) Men jag vet vet inte vad jag ska skriva om!! Kan skriva om att jag gillar och bita på sladdar och när jag och elle skypade så hade vi en sladd-bitar-klubb! Jätte trevligt och jag minns att jag hade luva på mig hela tiden när jag skypade! Men efter detta inlägget så ska jag läsa elles och sen så ska jag gå in och duscha för duschar varannan dag! Jag hatar att känna att mitt hår är fett eller nått annat. Det känns så obehagligt.. Men aja.. Jag tror jag skriver lite frågor! 

 

 

 

 

 

Hur gammal är du?      13

Hur gammal känner du dig?  14-15

Är du rädd för blod?    nej

Vilken är din favorit högtid?   HalloWeen

Hur går du hälst klädd?  Mörkt och lite ljust, om jag får välja själv men det får jag inte.

Vad har du för storlek i kläder?   S, Xs

Är du singel?  Ja

Är du lycklig?   Rätt så..

Är du kär?  Jaaaaa

Vill du gifta dig i framtiden?   Ofc!

 

två alternativ!

 

kärlek eller lust? kärlek

hår eller ögon? ögon 

katt eller hund? hund

tv eller internet? internet

coca-cola eller pepsi? coca-cola

vild utekväll eller romantisk hemmakväll? vild utekväll

dag eller natt? natt

msn eller mobil? mobil

 

''Har du någonsin''

 

gjort nått du ångrar? Japp!

gråtit när ditt husdjur dött? Ja

gjort bort dig offentligt? jaa  

velat försvinna? Ja!

velat bli tillsammans med ditt ex igen? japp...

ljugit för någon du tycker om? ja..

brutit ett ben? Minns inte så väl.. Nej.

 

Det var mina frågor, jag har tagit frånorna från två olika bloggar men det är bästa sättet om man vill få tag på massa frågor! När jag skulle skrämma Sanna så tog jag två bilder på mig själv innan de! Så här kommer dem

   

Fina? Fula? Dampiga? Coola? 

 Jag vet inte men jag älskar dem! Eller den sista bilden (bild 2) Och så äre baah!! Nejmen.. Men jag ska läsa elles bit av hon har skrivit nu sen duscha  så ska jag spela minecraft med Sanna en stund! Eller om det blir minecraft först vet jag inte.. Men sen så ska jag nog upp till mormor en stund, Sanna får hänga med om hon vill det! Men vi hörs pååååååååååå, vad blire..? Måndag! Hare så gött och hoppas ni kommenterar och så, vi älskar ju era kommentarer jag gillar denna smilysen ->    Den är söt.. Aja, hörs! HERRÅÅÅÅÅÅÅÅ PÅ ER SMÅ FISKAR!! 

 

                                                                                                              //Linn 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards