Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Lugn dag. Solat och ser mig smal!

Av Linn och Elle - 8 juli 2013 16:31

Tja! Idag har jag solat men vi börjar inte med det utan cup song! Det ärSanna som sjunger och kör med händerna, hon har lärt mig den så ska bara lära mig låten! Här kommer videon


  Hoppas ni kollade! Jag kan typ låten en bit där i början men på andra värsen blir det svårt problemet är att jag tycker det är svårt att sjunga samtidigt som jag slår med händerna.. Och nu går vi till de jag gjort idag! Jag har åkt till grand tidigt på morgonen för att köpa bikini och sen lägga mig i solen och steka! Här kommer en bild på min nya bikini!

    Så ser den ut! Och vissa säger att jag ser jätte smal ut! Jag håller med dem, hahahah.. Jag är väl lite smal. Man ser lappen där.. Vid sidan... Vad störigt... Har klippt bort den nu.... USCH VAD FULT...!!!! aja! Är nöjd med bikinin och har blivit pytte lite brun! Bild kommer!

  Så! Står rätt konstigt där, hahahah! Men vilket fall som hälst är jag brunare än förrut! Och innan vi åkte hem så pillade jag upp lite gräs som satt fast med jord längder mällan sten trapps springorna!

    Där! De va kul tyckte jag! Men vilket fall.. fyra dagar kvar tills öland! Jag är faktiskt taggad! Men imorgon tänker jag fan heller inte stiga upp klockan 8! Jag va som seg seg sirap! Usch tänk då sen när jag ska börja på bergunda! Ska upp klockan 6 då, det kan bara sluta på ett sätt. Det kommer gå åt helvete på morgonen! Men jag får hålla mig vaken lite med sit-ups och arm hävningar och hopp,ner övning! Hopp, ner övning som jag kallar det är såhär: 

Man hoppar upp ett hopp sen direkt efter så hoppar man ser och gör en arm hävning och kör om och om igen!

Änkelt? Hoppas det iaf! När jag gör allt ska det vara lätt och allt ska gå med flyt! Det ska lixom inte ta 2 min för att göra en grej som igentligen är jätte lätt! Men när jag åkte hem från mormor så kör vi förbi en föredetta klass kompis som heter Oscar. Så va Matteus där, han flyttade från vår skola och började annan skola! Så kollade jag ner i bilen så va vi precis påväg ut så ropade matteus ''HALLÅ!!!'' Så ropade han ''HEEJ!!'' jag bah: >.> *vink* Vinkade bara till lite snabbt och vände mig om.. Det va fan pinsamt att han ropade så trodde säkert mamma nått dumt.. Men vilket fall! Jag har börjat spela habplus igen! Det är jätte kul för en grej. Jag söker en engelsk kompis och gissa vad! Jag fick tag på en! En tjej på 13 år och heter Kirstyn. Tror jag.. Tror de! Men vilket fall så är hon jätte snäll och vi har nått gemensamt! Båda gillar BvB! Men aa.. Tycker ni kan börja spela det och sen söka på mig ''SceneCat''. Och sen när vi är på öland så ska jag få ta med mina råttor!! Ska blir skit kul. Dem kommer nog med få skit kul! Hoppas jag. Och har ni någonsin sätt hönor vandra omkring på en tomt? Om ni inte har de så får ni se det nu!

  Skumt tycker jag.. Realy big mystery.. Stav? K! xD Men vilket fall så behöver ni inte kommentera idag. Än... Nejmen! Om ni vill så kan ni adda mig på habplus! Och dem har bra musik där med, dem har radio som sätts igång automatiskt när man tryckte på ett djur. Här kommer länken!

http://habpl.us/

Liten liten länk! HAHAAHHAHAHAAHAH!! Men idag så ska vi äta kött,pommes och bea sås! (beanässås) Och här kommer en bild på pearcingar!    Jag är väldigt intresserad av dem dära shark bites, spider bites och angel bites! Tycker det är snygggt faktiskt!! Men jag hör av mig påååååååååååååååå... Onsdag! MEN INNAN JAG AVSLUTAR!! Jag och elle kom överäns om att vi kör varannat uppdrag! Så denna fredagen ska jag få ett uppdrag! Göra det och lägga ut på min blogg dag. Det ska bli kul. Men eftersom jag ska till öland så ska jag göra det innan. Så ska säga det till henne. Men vi hörs på onsdag! Hare göttt och lyssna på för mycket musik, det är bra! Man måste lyssna på bra musik på sommaren! HEEEJDÅÅÅÅå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                                     //Linn


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards