Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Mina skal har kommit!

Av Linn och Elle - 10 juli 2013 13:32

Tja! Idag har jag tänkt hjälpa elle att hitta en ny engelsk kompis för att elles engelska kompis internet suger! Det ska bli kul Men som sagt har jag fått mina iPhone 5 skal!! Så en bild på dem skadar inte!

  Snygga va? Just nu så har jag väskan som skal. Det är kul för den skramlar med dem kedjorna! Gillar skramlande saker som tex...........  ~Nycklar kedjor halsband armband öronhängen~  Det finns säkert massa mer känner jag på mig, gillar saker som praslar med för den delen! Hhahahaha, jag är konstig.. Men just nu så sitter jag med ett förbannat byggbett som det kommer var ur HMMMMM ungefär 24/7!

Men får leva med de.. Sen vore jag tacksam om ni följde mig på instagram eller twitter! 

Instagram = Linnzzan_Rawr_xD

Twitter = HenningLinn

Så! Där har ni det, känn er inte tvingade men det vore kul om ni följde! Följer tillbaka! Men om ni river upp ett myggbett sen ser ni att det kommer ut var... Så ser ni en plutt där i kanske? Där stack myggan er!  Men jag tittade runt lite på facebook och kollade kollade och kollade så hittade jag en bild på ett hår och smink stil jag värkligen gillar!

  Tyckte det va snyggt men det passar nog inte mig! Inget passar mig.. Antingen är jag för fet för kläderna eller för smal för kläderna och smink är lixom.. Det vill inte sitta kvar .. Fast när jag blir några år uppåt ska kan jag lova att jag kommer se ut som jag vill! Men det va rätt kul för visade den för elle och hon bah ''näsan passar inte in''. De va så roligt tyckte jag! Och det är sant med.. Men vilket fall så vill jag berätta en sak om myggor.. Så ni har något fakta om dem! Mygg honor suger blod och mygg hanar suger nektar från blommor. Så! Lite fakta där! Och när jag kollade mina facebook bilder, gamla blider! Så hittade jag faktiskt bilder på mig och Emilia! Tog dem två jag gillar mest

   Gamla tider men nu är vi inte med varandra mer och har knappt kontakt. Det senaste var igår så la jag ut den på isntagram och skrev att man skulle följa henne och hon skrev en lååååång radda tillbaka! Men jag har packat klart. Och det som är kvar är tandborste, horborste och deo!....... Platt tåååååång... OCH RÅTTORNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My får stanna hemma eftersom hon äter exakt såhär lite per dag! 

______

(_____)

 

Typ så lite. Hon äter bara några korn för att mätta hennes lilla mage. Så hon klarar sig en vecka med mat och vatten! Råttorna äter upp på 2 dagar så dem är ju rätt feta.. Fast dem är 4 gånger så större än henne och deras magsäck är kanske.. Lika stor som henne. Tänk när dem var såhär små ...

  Söta,små, gosiga, man totalt blev kär i dem och mulliga och tills nu, ett halv år senare

 

Pelsen är sliten, dem nyser blod på varandra.. Remon har något rött vid ögat, vet inte vad det är.. Remon är smal och lugn men slingrar sig lätt och December är agresiv när det gäller mat, tjock, stark och rätt lugn.

Dem förändras kan man säga fast dem är fortfarande mina små bebisar  Som mina gamla råttor...

  Det va inget fel på dem.. Men när jag åkte till farmor så dog Chilli... (chilli är den med en lång rand längst ryggen) Det var inget fel på dem, dem var pigga när jag åkte, dem var jätte glada och så.. Bara det att dem nös men mamma sa att det inte va något fet med de så trodde inte på henne men när mamma hämtade mig så sa hon att min ena råtta va död och den andra råttan va jätte ledsen .. Så vi åkte hem rätt fort så mådde Smile (den andra som är mest grå) Hon mådde inte alls bra så tog upp henne och myste med henne men hon var helt is kall. Sen så försökte jag få i henne mat och la henne på mitt skriv bord så la jag lite mat framför henne så gick jag till buren för att hämta vatten flaskan så hade hon proppat i sig massa mat fast hon tuggade inte eller försökte.. Så va tvungen att ta ut maten.. Jag duttade vatten på hennes mun men hon ville inte ha vatten.. Så la jag henne i buren en stund... Gick och kollade på tv med syrran och brorsan.. När jag kom tillbaka så låg hon med noset upp i vädret emot glaset i buren så huvet vad uppåt riktat så va hon död trodde jag.. Så tog upp henne så fick hon döds ryckningar och jag tappade henne.. Sen så va hon borta... Så vill inte skriva mer.. Fick tårar i ögonen.. Nu förstörde jag min dag... Kommer tänka på de hela dagen.. Därför köpte jag ett par nya råttor för dem är rätt lika dem gamla och dem fyller mig med glädje! Och varje gång jag tänker på chilli och smile så känner jag att om jag inte hade åkt till farmor så skulle dem levt nu och dem skulle suttit på varsin axel på mig och vart nyfikna just nu.. Men nu är dem inte här.. Utan dem är borta för evligt.. I en katts mage.. (en katt kom och tog dem under nån natt för vi skulle begrava dem efter snön smällt) Den jävla katten.. Men om någon pratar om chilli och smile så kommer jag bokstavligen inte till skolan på några dagar.. Om de pratar om dem i skolan då... Meeeen nu byter vi ämne.. Hoppas ni förstår min sorg för dem om jag inte va tillräckligt tydlig kan jag visa det med ett köks redskap och video bevis med.. Har redan visat det en gång tror jag.. Här har ni för sorg för dem, har visat fast då var det skorpor.. Nu är det ärr..

  Man ser knappt något för har solat.. Men detta är höger arm.

  Man ser knappt här med men detta är vänster arm led.. Sen har jag gjort salt and ice med.. Men det va bara ett exptriment!  De va kul fast de gjorde ont men ska göra om det! Sen skickade elle en bild till mig igår, hon frågade om nån i vårt gruppchatt kunde göra den svart vit så jag va först och den ända som skrev ''JA''. Så här kommer den orginal sen svart vit 

(svart grå brun)

    Så! Den är sååååå fin på henne Men när packat klart så kände jag att jag glömt något.. Så kom jag på de... Mina älskade koftor!!! Om jag sover över nån stans har jag alltid med mig en kofta i väskan 1-2 eller en på mig och en i väskan! Det kan blir fler än 2   MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN har packat ner en rosa kofta, en svart med blommor på och en vit med röda ränder på! Det är mina varnligaste.. Så när vi åkter till öland ska jag ha min röda T-shirt och mjukis byxor + min favvo kofta,    Den koftan som jag har där! Ni får redig bild på den här !

   TADAAAAAA! Nejmen.. Och nu kommer sista bilden på  Emma, mig och Anton!

   Jag är i svart och vit, Anton överst och Emma i randigt och håller ner huvudet! Ni förstår inte vilket skratt anfall vi hade där! Så vackert och nu i bergunda mister vi ett av dem skratten. Nämligen Emmas skratt.. Men hon ska få skratta i telefon om jag ringer henne nån gång! Men nu sitter jag här igen och vräker i mig godis.. Det är små kuber som är sega och dem finns i ... Citron, vindruva, jordgubbe och apelsin! Jätte goda.. Fick dem av mormor! NOM NOM OH lyssna på denna! Det är en av mina favvo låtar! 

Avicii - wake me up

http://www.youtube.com/watch?v=5y_KJAg8bHI&list=WLh6vwAR7c6pdOFPXTZpjXAJrICtBhxnys

Där har ni länken om ni vill kolla den så via youtube istället och lotsas om att ni hittat den själv och aldrig hört den innan!  Men hoppas ni lyssnar på den och det va allt för mig! Nu ska jag spamma folk att läsa denna bloggen så hejdå! Hörs på fredag och ha det så-himla-gött-alla-där-ute! uteliggare! Nejmen skaja! Men jag vill nog bli DJ eller rappare! Det skulle vara kul! Det är mina mål. Aja! ses och va snäll att tipsa vänner så hörs jag av på fredag som sagt! En grej till bara.. Om jag är i usa nån gång eller nån annan stans så om jag ser en uteliggare så ska jag gå och köpa mat och vatten + ett klädes plagg åt den personen! HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! hoppas du gillade låten!                                                                     //Linn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards