Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Letar och "städar"

Av Linn och Elle - 11 juli 2013 10:44

Hej! Tror jag . Just nu sitter jag och ränsar min gamla skolväska och kollar genom allt gamalt arbete. Och jag letar även efter min lila skrivbok med blommor på men den är BORTA !   Men det betyder ... ATT JAG SKAFFAR EN NY !   Tror jag... Eller snarare hoppas    Men dem senaste dagarna har jag haft gissa vad . TRÅKIGT . Känns som att varenda inlägg blir en repris eftersom jag har tråkigt. Men sånt är livet. Snart ska jag gå och käka eftersom ... ja ... jag är hungrig helt enkelt. WOW ? Blev chockade?

tror int det. Jag vill kunna skriva lika mycket som Linn för hon gör alltid långa men bra inlägg men många av er är lata och missar det bästa med hennes inlägg det bästa är ... ALLT! Hon kan beskriva och hon får en att villja läsa mer. Som ett beroende xD  Och igår kollade jag på Pitch Perfect . IGEN. Jag tyckte filmen va så bra så jag ville se den igen . Men har ni några rekommendationer av någon bra film som finns på swefilmer.com Jag gillar att se på film eftersom det finns så många bra filmer . Men nu har jag inget att kolla på så då behöver jag TIPS . Ush tittade nyss bakom mig och märkte att den var en stor röra eftersom jag rensar väskan men jag får väll fixa det . Och en sak till!!! Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade på kvällen i tisdags som jag sa i inlägget att jag skulle . Tiden sprang iväg . Bokstavligt eller typ bara typ .

 

Dena bilden tog jag med eftersom den ser så sjukt kul ut men tycker synd

om henne om ni klickar HÄR kommer ni till en bild hur hennes ansikte skadades.

OBS känsliga tittare varnas... USH vad hemskt det måste ha gjort ont. 

 

Deta är Johnny Depp. Gissa hur gammal han är... min syster gissade på att han är 29 år men han är faktiskt... 50 ÅR! Och denna bilden togs detta året!! Helt sjukt
hur kan han fortfarande se ut som en 20 åring igentligen?!! Jag vill också vara väll behållen när jag fyller 50 om jag lever så länge såklart! Jag blev chockad när jag fick veta att han är 50 år. Och dessutom har han 2 barn. Inan jag dör måste jag få veta vad hans knepp är för att se ung ut !! (Kan ju behövas när man är 40-90 år) Annars tvingar jag hans barn att berätta om dem vet . Detta får nog räka för idag eftersom jag har ett tråkigt liv VÄLDIGT tråkigt. SUPER tråkigt. Aja HÖRS!! På Lördag och imorgon åker ju Linn till ÖLAND så då kommer ni nog få ett inlägg väldigt tidigt på morgonen tror jag . Hörs babes!!

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards