Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

nervös

Av Linn och Elle - 12 juli 2013 10:16

 Godmorgon alla! Idag riktar jag in på aaaatt skriva lite lite tidigare eftersom jag ska till .. ÖLAND!! Som sagt...... nu vill jag göra som vanligt....... Just nu är klockan 10:19! Så! Nu gjorde jag de bara för att men vilket fall! Vi lånar mammas jabbarkompis husvagn och hon har en stor hund som har fyra raser i sig!! Fast mamma kommer vara livrädd för den.. Och brorsan ska ta mina råttor i sin bil sen på söndag. Undrar om dem klarar sig.. De måste ju ha mat.... Vill inte att dem ska dö nu innan öland..Jag ger dem mat innan jag åker så dem klarar sig en och en halv dag ungefär.. Beror på hur hungriga dem är. Så ringer jag sen till syrran så hon får mata dem.. Eller om brorsan gör de. Nån måste mata dem annars ska dem få köpa två nya råttor till mig för deras pengar! Inklusive att då förstörde dem min resa om dem dog nu innan.. Då kan man ju säga att jag lär slå till något........... och det är det bästa med att vara hemma när man är arg, att drämma till dörren först och så antingen skriker jag mot mamma för hon kommer alltid efter ....... Eller så sätter jag mig med råttorna. Jag har nyckel till mitt rum men hon skriker att jag ska ta ut den så säger jag ''om du inte kommer in'' Så låser jag upp och gissa vad.. efter två minuter kommer hon in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELT JÄVLA FREAKING STÖRT!! Men nu är det inte de jag har i tankarna! Om hunder får vara inne i husvagnen på natten ska jag sova i understa sängen! Vill ha hunden vid min sida. Älskar hundar och när jag flyttar hemifrån ska jag ha en pinsch, en siberian husky, en kissemiss och... RÅTTOR!!!!!!!!!!! Jag skaa hålla reda på dem.. Faaaaast.. Kanske inte har råd men isf ska jag ha två hundar! Det ska vara två killar har jag bestämt för det ser bra ut när man är ute och går med dem! Hanar är starkare. Gissar jag! Nejmen det ser bra ut för att hanarna ser starkare ut. Så det ser ut som man går med två starka hundar! Det är snyggt! Senare ska jag köpa en katt. Ska träna den till som en hund. Mina djur ska det vara lydnad på! Fast de kan bli svårt... Men det är mina mål! Och nu till annat ämne! Igår köpte jag en pyjamas och tre toppar! Det är inte sånna toppar som du tänker på. Toppar som man har under tröjor,linnen och så. Som en bh fast inga kupor! Jag vill inte ha en jävla bh  Det spänner och jag hatar sånt som spänner från midjan och uppåt.. Dör hällre! Kan ta kort på topparna så förstår ni vad jag menar! Men först kommer miiiin pyjamas!

 

Scenigt tycker jag! Här kommer topparna...

      Så ser dem ut! Asså när jag blir äldre kmr jag använda bh men just nu.. När det är sommar och allt! Det blir skit varmt.. Nu... sa jag att dem skulle mata råttorna imorgon och det blev ett... Nej... Så jag får ladda med mat i buren.. Det är de som är fördelen när man har smådjur, det blir krångligt att ha smådjur fast ett problem med smådjur är att dem är så mysiga att vara med. Om det inte var för att jag köpte My (min ökenråtta) så hade jag kanske hållt med dem andra tjejerna att råttor är äckliga bara för svansen.. Men nu när jag haft råttor så länge är de bara härligt att har råttor och deras sträva pels,sträva svans och nyfikna blick. Om mina råttor dör är det som om hela min familj dör... De betyder så mycket för mig.. Om dem dör så dör en del av mig med som.. Lika dant för chilli och smile, va ledsen jätte länge.. Men syrran och brorsan tycker dem är kräk, dem är fula som stryk, tröga och dem gör ingen nytta här. Men de gör dem, för mig............ Men ao.. Får hoppas dem inte dör... Men nu på öland så får jag hoppas jag hittar nån bra kille som älskar råttor lika mycke som mig, iaf inte hatar dem och tycker dem är äckliga.. Tycker inte det är manligt att killar tycker det är äckligt med rått svansar  Och om jag hittar en kille där ska han vara söt! Inte se ut som värsta monstret.. Fast jag vet inte hur man gör om man ska träffa nån  bara sådär.. Jag är van vid att träffa via habbo retron och.. Te.x på habplus vare en 16 åring som gillade mig så när jag skulle logga så skrev han ''bb :*''. 

bb = bye bye

Och han är 3 år äldre men tkr de är creepy om man är tsm med en som är 3 år äldre.. Han sa att han va helften spansk tror jag de va.. nått där ifrån. Men han va lite skum.. Men jag och elle hade skit kul med han, vi lärde han lite svenska! Tror han har glömt de.. Men igår kväll så chattade jag och min engelska kompis lite grann så lärde henne lite svenska, hon va jätte glad för de!  Så frågade hon vart jag lärde mig engelska  ömm............... Jag vet inte....... Nejmen skoja.. De kanske inte dem vet.. Vi har ju helt anorlunda här. Just nu är klockan i USA Louisville halv 6 på morgonen! Sa fel innan hon bodde tydligen i USA! Har ställt in hennes klocka på min mobil så drf vet jag. Och sen så är det fruktansvärt att vara singel.. Man kan lixom sitta och chatta med skit söta killar på kik men sen så kanske dem inte har samma känslor .. Jätte jobbigt  Men tror nog elle sitter i samma sits.. Och just nu försöker jag reta upp henne lite grann ibland, det går inte................. Och igår så frågade en kompis till mig i chatt med mig, isak, elle och isaks kompis så frågade han ''varför är du inte med så många då?'' Så gick hon ut så va hon sur/ledsen så de VA SÅ HIMLA KUUUUL OMG.. jag bah: skratta åt det. hon bara ''vrf?'' Jag bah: för det är fånigt/roligt att han frågade de för han int har med det att glram skratta nu med mig! (skickade skratt)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA HEUP HEUP HEUP HAHAHAHAHAHHAA

HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.

typ så skicka hon ''lol what laught'' 

Jag bah: HAHA??!!!!

hon bah ''Heup xd''                              ''Heup xd'' 

Va skit kul att hon bah såhär emellan åt ''heup''  Eller äre jag som har dålig humor? Men vilket fall! Ni vet vilket sits hon sitter i om ni läser hennes alldra första inlägg tror jag det finns något.. Men om nån någonsin säger ngt elakt till henne kommer jag bokstavligen och nitar till den personen! Jag har själv vart där känns det som.. Nu kommer mina gamla minnen tillbaka igen.. När jag flyttade till åryd skolan så kom jag med typ rätt höga skor så va det en sjukt liten klack.. Så kom en som heter engla och bah till mig direkt ''man får inte ha klackat i skolan!!!!!'' Jag bah ''okej...''. Men jag hade de ändå för hon är ett år yngre än mig och vem har sagt att man inte får ha klackat i skolan?! Ska man ha en jävla kavaj på sig med då? och killarna ett par bestämda byxor och tjejerna tjol?! Fyfan från den sekunden hatade jag henne och jag kände mig hatad.. Fast varför jag började åryd va för att jag träffade en när jag bodde i tegnaby och hon bad mig börja så jag kollade in skolan en dag med morsan. OOOOOch sen hade jag en till som heter Julia där med. De va skit kul för när jag ringde henne en gång när jag bytt skola så ringde jag till henne så sa jag ''hej har du julia hemma?'' Så va hon de så sa jag ''hej det är linn'' Hon bah ''nej du skojar! Vem är det?'' Jag bah ''nej jag skojar inte''. Så jag kanske ska besöka skolan nån gång? Men vet int.. Vill ha hunnit så långt med mitt hår som jag vill först.. Färga håret i kanske.. grön och gult... Det är rätt snyggt.. Luggen skiter jag i.. Det gick inte bra med den.. Blir bara färg.. Men tror ni mamma kommer tilllåta de? Nej....... För jag är mammas fina flicka.... Som jag sagt innan.. Hon ska bah se tills jag blir äldre.. Kommer få bo hos pappa.. Och nu kommer det igen.. Jag vill ha en pearcing!! Två i under läppen! Den pearcingen kallas snake bites tror jag... Skrev det i mitt förra inlägg så im ni rullar ner! Kan ni kolla där...   Här är jag på habplus! Thihihi...................................... Nejmen! Aja.. Ska väll logga in på habbo lite grann och sen habplus och se om jag hittar nån..   Aja! Det va allt för mig. Hörs på söndag och håll tummarna på att råttorna inte är döda.. Om dem är döda så behöver du inte läsa resten på de inläggen på söndag för kommer hålla värsta talet..................................hahaha... hehehe.. hohohoho.... hihihihi.. MAHAHAHAOUHÅZÄDGKGÅPOPBOETR :)  Hare så göööött! ses!!                                    //Linn   

 
 
Ingen bild

Jona

12 juli 2013 15:00

FÖRSTA KOMMENTAREN YEESSSS!!
nej ok.

Det var ett bra inlägg men du skulle kunna berätta om VAD du ska göra på Öland.

Linn och Elle

18 juli 2013 10:45

Okej höhöhö, Int direkt nå' kul att veta xD Har bah solat ..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards