Direktlänk till inlägg 13 juli 2013

Obehag och KÄRSBÄR!

Av Linn och Elle - 13 juli 2013 16:39

Hellu alla tomte nissar. Eller alla kanske inte är nissar utan mammor och pappor så HEJ TOMTEFAR OCH TOMTEMOR! Fast jag kanske är lite tidigt ute med det men som sagt JUL i juli så GOD JUL! Men ja nu är Linn på ÖLAND ! Ders husvagn som dem lånar är as Nice jag fick sen en bild men jädrar vad mysig. Men jao jag hatar en sak . Skogen här i närheten . Jag får alltid obehag och panik när jag går själv i skogen och jag får samma sak utanför men brevid skogen liksom . I går skulle jag gå till morsan som kom med bussen men då var jag tvungen att gå förbi skogen själv och jag fick som sagt PANIk och sprang hela väggen till bussen . Sen gick jag med morsan genom skogen och gick till den lila väggen mem typ 10 körsbärs träd så då plockad vi lite och JÄDRAR vad dem var G O D A ! Så när jag kom hem käkade jag upp dem sen gick syrran och jag ditt och plockade mer . Det är inga som äger träden dem står runt en stig så alla får plocka där . Och just nu tittar jag på Guinness World Records och en kille hade 20 skorpioner i munnen i 10 sek . Jag skulle dö om jag skulle göra det. Men en sak är att på sommaren finns nästan INGET bra Tv program men när man har skoldagar är det  ALLTID bra tv program men då har man inte tid . Men nu när jag börjar sexan får jag betyg och kommer inte ha NÅGON fri tid eftersom jag vill ha så bra betyg som möjligt och bli bättre än min syster. Hehe    För hon skryter HELA tiden hur smart hon är och bla bla bla . Jag blir bara så arg så jag ska bevisa för mig själv att jag kan bli bättre. Fast jag är bättre på idrott men det är inte ett viktigt ämne eller jo för dem som vill bli idrottare.  Men nu bjuder jag på ett körs bär . Eller en bild på ett körsbär .

 

Visst ser den smaskig ut ? Nom nom    En sak som är dåligt är att det är typ 30 grader här och jag får huvudvärk av vätske brist men jag är ju inte törstig    Men nu snackar vi om annat Linn vill ju ha pecing och det vill jag med jag vill ha jag vill ha halv angel bites eller halv snake bites men det kommer jag inte få ta på ett LÅÅÅNGT tag .  Men dem är så coola men vet int om jag passar i pecing men jag har faktikt gjort en fejk pecing som man inte behöver ha håll för .

        

Här kommer en bild på min fejk pecing .

 

Verklighets trogen eller vad ? Den blev riktigt nice fast den bilden är gammal. Men den ser ut som en riktigt men det är den inte !! ^.^ Men jädrar vad minna läppar är tjocka/fylliga . Men nu ska jag nog pyssla/rita/måla . Vi får se vad det blir!! Men japp vi hörs på måndag . Så vi hörs helt enkelt ha det bar KEX CHOKLAD! Okej det får bli ett seriöst av slut . Hejdå . Fan vad tråkigt det blev med hejdå . Aja ses!

 

 

 

 

 

MVH:Elle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards