Direktlänk till inlägg 15 juli 2013

Sent inlägg ...

Av Linn och Elle - 15 juli 2013 20:02

Godkväll bloggen!!! Jag har inte orkat starta datan så jag är ledsen att jag bloggar så här sent . Men idag har jag inte gjort något annat än att kolla på PLL . OM ni inte vet så PLL=Pretty Little Liars . Jag älskar den serien och har kollat på den 8 timmar på två dagar . Nu vet ni hur "Intressant" liv jag har . Jätte intressant eller hur? Men just ny hittade jag så man kan lägga in musik på bloggen så ska se om Linn och jag ska ha det på bloggen ,FATTA VAD AWESOME!! Men vi fixar det när Linn kommer hem från Öland . Låter inte det kanon bra ?    Men jao idag gick jag och mötte morsan vid bussen och gick förbi den hemska skogen och jag gick på rätt sida och sprang/Jogga inte förbi hela skogen eftersom man måste överväga sinna "räddslor" . Och det gick ju OK! Eftersom jag lever OFC! Nåt jag hatar är när någon är typ 12-13 och är SUPER mycket bättre än mig på något för jag känner mig värdelös (AVUNDSJUKA) och jag hittade nyss en tjej på youtube som sjöng som en ängel och hade mer än 200 000 som kollade på klippet och alla kommenterade bra etc . Jag blir så JÄVLA avunsjuk och tänker -Varför kan hon ha det där men inte jag ?

Så tänker jag alltid och jag blir arg på mig själv eftersom jag ALLTID blir arg istället för att vara glad för någon annans skull. Jag är mig själv och det är viktigast men FÖRLÅT om jag någon gång tänker så om nån av er ni vet jag vill bara vara lika grymma som ni är    Aja här kommer en bild på pretty little liars, MOBBA INTE !

 

Obsi jag kom nyss på att jag har lite läxor över lovet . Dumma lärare!    Aja måste leta upp vilket papper det är i denna stora högen med skol grejer i min SÄNG!


BILD KOMMER INOM KORT!

Ush med läxor över loven !!! Men ja jag for nog gå nu så att jag kan hitta mitt häfte så vi hörs på ONSDAG . Se you latea cuties. Fan vad kort inlägg ...

 

PS: På lördag kanske vi ska till min mormor och ÄNTLIGEN firra min födelsedag (Lite sent jag vet men jao)

 

 

 

 

 

 

//Elle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards