Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Godmorgon

Av Linn och Elle - 21 juli 2013 08:45

Godmorgon! Igår var jag hoss min mormor och ÄNTLIGEN firrade vi min födelsedag lite sent men jao. Och vi åt och åt och morfar bussad VÄLDIGT mycket xD Han sjöng att han var en gammal tös. Och jag såg ut såhär O.o Idag bloggar jag ganska tidigt för vi skulle 1.Åka och bada elr 2. Åka in till stan. Men jao igår bråkade jag och Linn så hon kallade mig lögnare utan anledning men SKIT i det! Vi ska inte vara taskiga på bloggen mott varandra, bråk = PRIVAT så om ni söker blogg bråk får ni gå in på kissie eller nån sånn eftersom denna bloggen är vår det betyder att ingen får snacka skit om den andra och om ni vill kommentera nåt taskigt... GÅ HÄR IFRÅN för vi vill inte ha korkade kommentarer . :D Bra då har vi löst det! Här kommer en bild på en liten liten liten cola burk och sen en vanlig burk brevid ( skit i att det är zero)

Ser ni!!! As gulligt ju!! Man ville köpa dem direkt för att dem va så coola!! Men vi ska ksk till H&M och jag har 500 kr men lovade syrran att hon skulle få nån tröja... Ksk. Men min syster är arg för när hon fyllde år fick hon bara 100 kr av mormor men jag fick 500 kr så hon är sur. Fast det skulle jag med blivigt om hon fick 500 men jag bara 100 kr. Men jao ikväll ska jag fixa musik till bloggen och lägga upp cubby bunny i ett inlägg men bara så ni vet var ljudet dåligt och ljuset och kameran stod konstigt med riktning uppåt så vi ser as tjocka ut XD men jao hörs ikväll!! Och här kommer min musik lista c:

1.Mystery - deas by april
2.No escape - Seremendy
3.Det finaste jag vet - Sofijah
4.In the end - BvB
5. Försöker - Sofijah
6. Hor unge - Sofijah
7.Tröjan du hatar



//Elle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards