Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger

bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN!

Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löser sig annars får NOG Linn och jag bytta bloggportal. Jag skulle nog satsa på nattstad då för 1.Det är lika lätt att designa
2.Man kan tjäna cash om man skriver i nått konto nmr men då får Linn pengarna eftersom hon är äldst.
3.Det blir ett ganska coolt namn

Vi får se hur det blir. Men ialla fall min plånbok är borta :( Jag och morsan ska leta när hon kommer hem och gissa vad. 5 dagar tills Linn fyller år!! Och hon kmr få en helt AWESOME dag! Dem senaste två dagarna har jag inte gjort nåt. Elr jo!! Jag hade "tjockis" kväll igår med chips och gräddbullar. Det var riktigt smaskigt!! C:

Mums!! Eller vad tycker ni? Kommentera så hörs vi c: Nomnom hörs på söndag :D




//Elle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards