Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Linn och Elle - 11 maj 2013 16:41

Hej! jag bryter lite mot vad jag och elle sagt nu, man ska skriva varannan dag jue, men nu är det så att jag bara ville bjuda på lite bilder! Sååå jag lägger lite bilder här nere så får ni njuta av dem och tipsa vänner om bloggen så bjuder vi på mer!    Först av allt kommer mina råttor haha xD    

Nu kommer elle

      


Nu kommer linn

     



Nu blev inte ljuset så bra.. Iallafall inte på mina bilder haha   Men jag hörs av imon så tills dess, ha en bra dag!

 

                                                       //Linn

 

 

                                                  

          UPPDATERAD 17:11

Hejsvejs nu ska jag piska Linn för hon bröt mot vad vi hade sagt! Ne men jag ska vara snäll  Vi ignorerar det denna gången men nån dag ska jag få hämd <.< Aja hörs!

 

                                                  

     //Elle


Av Linn och Elle - 11 maj 2013 10:08

Hej!!Idag har vi fixat en ny design till bloggen , snygg vah??   Jag älskade bakgrunden den va ganska mysig ju. Men i alla fall jag har filmat när jag gjorde the cup song det gick ganska bra cx Klicka på filmen nedan för att se mig göra det cup song och lite prat , jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på ljus och ljud   

Jaha vad ska vi nu prata om då??? Aja skit samma , jag älskar att göra olika challanges typ the knife song
ect så ni kan ju kommentera olika challanges så väljer jag en att göra i en video! En sak som jag ALDRIG kmr göra är the ice and salt challange men andra kan jag göra . Men nu pallar jag inte skriva mer men vi hörs på måndag och som sagt kmr Linn skriva nåt bra imon :D  Hoppas ni gillar den nya designen ,Hörs på måndag!

//Elle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards