Alla inlägg den 29 maj 2013

...

Av Linn och Elle - 29 maj 2013 17:56

Hejsvejs! Idag har jag inget att blogga om så jag ska skriva en liten novell här på bloggen som kommer vara i några delar.Detta blir alltså del 1     

 

 

 

 

 

Jasmines liv del 1

 

  -Stanna Jasmine! Skriker Shelby. Jasmines mörka hår piskar i luften när hon springer hon springer snabbare och snabbar ...det tar aldrig slut.

-Stanna !!!!!!!!!!! Skriker Shelby igen . Denna gången stannar Jasmine och vänder sig om med tårar i ögonen . Shelby springer fram till Jasmine ..inte så snabbt men hon försöker.

-Vad har hänt ? Frågar Shelby och hämtar luft . Jasmin är tyst en stund .

-Inget... är bara lite ledsen . Säger Jasmine sammtidigt som hon torkar bort tårarna så gott det går . Shelby ser förvirrande på Jasmine .

-Nåt måste det ju vara ? Frågar Shelby med ett ansikt utryck som Jasmin aldrig har sätt . 

-Alexander ... du fattar nog . Alexander var Jasmins bästis men lämmnade henne för hanns nya flickvän gillade inte Jasmine . Jasmine torkade bort sinna tårar och gick med bestämmda steg iväg . När Jasmine skulle gå hem såg hon Alexander på sin moppe med en sin flickvän där bak  . Jasmine kände hur hon ville gråta men beslutade sig för att bara ignorera det. Hon gick vidare och på gatan stog dansgruppen och dansade.

-Jasmine vill du vara med på streetdance ?! Skrek Charlotte . Jasmin tvekade lite men gick sedan närmare .

-Gör såhär ! Skrek den populära killen i dans gruppen även kallat Jacob . Jasmin kastade sin ryggsäck på marken och härmade sen Jacob . Alla blev chokade ... Hon var fantastisk ,alla ville att hon skulle vara med dem i den kända dans tävlingen The dance in town med dem .

-Vill du vara med när vi ska dansa i The dance in town ? Fråga alla i mun på varandra .

-Nja... jag är ingen dansar typ .

-Jo du är grym ! Skrek Jacob . Alla andra nickade och tillslut beslöt sig Jasmine.....

 

Vill ni ha mer ? Bara kommentera     Men ialla fall hoppas att ni gilla min lila novell... det kommer ksk mer    I dont know !  På idrotten så skulle vi springa 3 km jag klarade det på 19 min    Men dem som klarade det på ca 16 min bah: JAG ÄR INTE NÖJD !! Komigen 16 min är int dåligt föra året fick jag 24 min ... Och dem är inte nöjda med 16 min ? GAH blir så arg    Men ialla fall hörs på fredag ! 

 

          //Elle

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards