Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Linn och Elle - 17 maj 2013 18:32

Hellu bloggen ;P Idag är det fredag (ÄNTLIGEN) Jag har det väll som vanligt... Kom nyss på att jag int har något att skriva om ;o Hmm.. Vi kan prata om vuxna ...

Vuxna negativt : dem lyssnar inte på oss "barn", dem ska alltid bossa över oss och dem bestämmer 24/7

Vuxna posetivt : Hmm vad ska jag säga här? xd Ne men dem bossar över oss eftersom dem (förmodligen) vill skydda oss men det blir tjatit ibland , man vill leva sitt liv ? Right?

Men även om man säger att man hatar nån vuxen så innerst inne så älskar man dem. Men vuxna måste också tänka på vilka gränser dem sätter . Dem gör allt för att skydda oss även om det blir över drivet.

Men aja shit samme. Vem tycker ni är bäst i melodifestivalen i år? Jag tycker Dannarks bidrag Only Teardrops är bäst, kommentera på vem som ni tycker är bäst! C: Vill veta cx Danmarks bidrag är här under


Och så klart med lyrics så ni kan sjunga med    Hoppas ni också gllar den cx

Men har ni några förslagg på nåt vad jag kan prata om här på bloggen ? Kommentera !!

Men nu får jag väll säga adjö för idag vi hörs ju på söndag men imon kmr Linn att

skriva nåt bra kan jag tänka mig     

Glöm inte att kommentera   

                                                  

                                                  

            Mvh :Elle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards