Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Linn och Elle - 12 maj 2013 18:45

Hejsvejs bloggen! Idag har jag och Linn gjort en utmaning . Vi ska göra the knife song sen ska ni få rösta på vem som var bäst. Vi två får inte rösta bara ni som läsare för rösta vi börjar med bidrag nmr1


Bidrag nmr 1 Elle

Jag tyckte att det gick super bra   Problem med ljuset och lite ljudet igen man bara strunta i det  


  Bidrag nmr 2 Linn

Min röst hörs inte så bra och jag låter som en kille,hah..Men det är bara till att höja ljudet   




 

Vem var bäst på att göra the knife song ?
 
 n
 
  
 
Av Linn och Elle - 12 maj 2013 13:18

Hej alla läsare! Japp nu är det söndag och jag är sjukt trött! Jag var uppe till halv 4 (natt tid) Men jaha.. vad ska jag skriva om idag då? Har faktiskt inga ideer.. Kan inte alla ni läsare tipsa? Det vore toppen  Men idag gör jag inget, jag är uppe hos mormor, orkar ej sitta ute,ahahaa! Asså om ni vill tipsa om något som jag kan skriva om så kan ni skriva på KIK om ni inte pallar maila elr kommentera! Om ni ej orkar skriva så kan man jue ringa till mig men hälst skriv på KIK för jag hatar min röst och den låter inte bra! Blandning mellan kille och tjej förklarar jag det som. Men min KIK kan jag skriva häääääär nere.

Linns kik = Lieh3

 

Så där har ni min KIK! Nu får jag bara hitta på lite jag ska skriva om för de ska va mycke man ska skriva på en blogg eller hur? Eller jah, man kanske inte måste skriva mycket men jag tycker det  Imorgon hoppas jag dagen går fort och alla andra dagar med, jag legntar sjukt mycket tills skolavslutningen! Sen så börjar man sjuan ju! Och i sjuan får vi ipads  Okej men jag funderar att bjuda på en liten bild faktiskt! Lite bilder måste det ju vara va? inter bara massa text! Dååååå bidde dä trååååkigt  Så jag tror nog jag sätter in en bild här.    Denna bilden tog jag när jag var i Egypten för vad kan de va? en eller två månader sedan. Det var jätte mysigt där nere vid stranden när var där. Servitriserna på hotellet var jätte snälla! Man måste erkänna att man saknar dem lite grann, hahaha.. När vi gick där i staden sen så fort man satte sin fot där ute och gick på gatorna kom stora flockar av män och erbjöd att titta in deras affär, jag tyckte de var kul men de tyckte inte mamma.. som vanligt tycker hon INGENTING ÄR KUL............................. Hon har dålig humor dess utom.. Men aa, jag fick rida häst på stranden men öh.. ja rida och rida.. den gick bara så höll en kille i hästen och släppte ibland, så    tråkigt!!! Aja om jag vill rida själv på en häst så får jag ju börja rida men så fan heller   Palla att alla häst tjejer kommer fram till en o frågar vilken ras de e och så, de kommer inte jag vela veta isf,hahahaaa! Skulle bara rida och inte bry mig om vad hästens ras är eller nått annat   Jag är djur vän men asså.. som sagt man kan säga att hästar är hamburgare om man kan säga att kor är det, de finns käst burga re med så och? vissa säger: HÄST KÖTT, HÄST HAMBURGARE!!!!!!! meh gå inte och lipa för de, take a chill pill! dem bara säger så för att reta upp er (häst tjejer/killar)  för att se vad som händer och dem tycker det är kul. Men då är det inte heller smart att säga att kor är hamburgare, finns folk som har kor som favorit djur, men sällan nån som har en ko som favorit djur,hehe.. Men mina favorit djur är katt,hund och råttor/möss   i vissa länder äter dem ju hundar och katter med så samma sak.. Men jag förstår er häst tjejer/killar att det inte är kul när nån säger så om hästar, men säg inte så om andra djur då heller, samma sak faktiskt  Men senare ikväll vid senast klockan sju kommer två videor ligga ute här. Dem videorna är ->knife song!  Den är jätte rolig   Så kolla in bloggen klockan sju! Och glöm inte för jag vill gärna ha tips på vad jag kan skriva om så skriv på KIK snälla! Jo jag kan visa mitt skal som jag har! Det är faktiskt gulligt, haha.

   

Nu blev det visst lite fler bilder än vad jag hade tänkt.. Men haha ja! När jag kom till skolan med skalet frågade dem om det var jobbigt att ha den så men asså nu när jag är van så är det inte jobbigt. Och när jag tar bort mobilen från skalet så känns mobilen jätte liten  Nokia x1000 känns det som! (nokia x1000=pytte liten) Men skalet går bra att ha! Man stoppar in laddaren i röven, det är ett hål där som är menat för det   De måste göra ont att få en laddare upp stoppad i röven   Och i huvudet finns ett hål för att sätta i hörlurarna  Den har en hjärna av musik! Men det är en grej som är jobbig. Att sätta på,höja och sänka ljudet är svårt, man hittar knappt knapparna   Jo nu byter jag bara samtals ämne här! Om ni vill fråga mig något, alltså om ni inte vill tipsa utan fråga mig något om bloggen så finns jag med på KIK! Men nu har jag nog bloggat klart för idag känns det som   Nu vet jag att väääääldigt många människor som läser bloggar och blir tipsade att göra en grej är lata och inte gör det så nu skriver jag min KIK en gång till! 

Linns kik = Lieh3

 

Så hoppas ni skriver till mig, jag svarar snabbt så ni behöver ju inte vänta i typ tre tusen timmar på att jag ska svara!   Så lägger jag och elle ut två videor med Knife song klockan sju ikväll! Glöm inte att titta in på bloggen då! Så hörs jag av på Tisdag. Hare bra sålänge  

 

                                                                                             //Linn

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards