Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Linn och Elle - 20 maj 2013 16:21

Tjabba tjeeeeeena! Idag så var jag i skolan, givet vis.. Och så satt vi på en lektion så pratade jag och Emma över bordet så sa en klass kompis (kille) att vi skulle sluta prata och frågade om de va nått viktigt just JAG ville säga.. Men de var det ej.. Så sa han innan filmen att Emma och jag skulle vara tysta annars åker vi ut, enligt honom.. Så va vi helt tysta under filmen så var det han själv som pratade, så jääääävla.. Vet inte vad jag ska säga, haha.. Faan vad jag ångrar att jag inte sa:

- Vi pratar minns lika mycket som du gör. Men jag är blyg och kan inte hjälpa det.. Så ja..  Och idag så var jag och klassen på smålandsposten! Ganska tråkigt om jag får säga så.. Sen så när vi åkte hem med bussen så sa jag:

-Fan vad kallt det är om min röv... Så lyfte jag på mig för att hänna vart det blåste så va hela jävla sätet blött.. (Ursekta mitt ordspråk) Så ja.. Jag stod upp hela buss resan.. Och dem som åkte förbi bussen fick ju gratis syner på min röv..HAHAHAH.. nejmen de va inte kul.. Men det bästa va att det blev bara såhär fuktigt så  torkade det väldigt snabbt. Men nu byter vi ämne! Igår (Söndag) så åkte vi till Ikea, jag,mamma,brorsan och brorsans tjej. Jag köpte en sak som jag tänkte att ni ska få bild på! Här kommen bildeeeeen!!

 

 

Man sätter datorn där på om ni inte visste de, haha. Jag hade en svart men jag gav den till min syrra för hon behövde en! Så jag var lite snäll och gav den till henne. Och haha, jag gillar grönt! Men dem färgerna jag gillar:


*Rosa

*Lila

*Blå

*Grön

*Svart

*Grå

 

Nyansen på färgerna jag skrvit upp, det är den nyansen på färgen jag gillar! Jag kan ha på mig annat än dem färgerna med, man måste ju inte ha sina färger man gillar på sig. Nästa gång jag bloggar tänker jag skriva om min familj, bara kort fattat så ni är förberädda på allt! Haahahah, skojar! Men kommer blogga om min familj vilket fall! Så ja, vi hörs! Och nu skrev inte jag så långt som jag hade hoppats på.. Vet inte om jag ska skriva mer. Tror jag tar det på Onsdag.  Hörs på Onsdag dårå! Hejdå!! Ha en trevlig fortsatt dag/kväll/natt?

 

                                                           //Linn

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards