Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Linn och Elle - 22 maj 2013 18:13

Hej! Idag är jag helt fast. Vi dansade idag, vi övar till skolavslutningen! Vi slutar ju 6an så då ska klassen göra såhär typ som ett program och så! Det kommer blir kul hoppas jag! Ja.. I ett av pogrammen ska vi såhär härma lärarna. Och haha.. Jag ska spela en mat tant! Hon heter Terese. Jag är ju blyg och då står allas föräldrar och mormor,morfar,farmor och farfar där och kanske allas släckter så jag får ju hoppas på det bästa att jag klarar det! Men idag har jag tänkt bjuda på lite bilder på mina ''små modeller'' som elle kallar dem, hahaah.

 


  Dem två sista bilderna är på Remon! Ni ser att det är en blodfläck. Det är December som har nysit på honom.. Jag måste till vetrinären med dem. Mamma tror inte att det är nått farligt men såklart är det nått som är fel.. Om jag tvättar bort det nyser dem ju bara igen så ingen mening igentligen.. Remon är ju jätte smal och December är ju jätte fet.. Men japps!

 


  Jag tänker nu bjuda på en video! Jag sitter vid sidan om och han filmar mig lite grann.. Syns typ inget men haha.. (Jag läser) Men japp! Här kommer videon! Njut nu dåe! 

 


 
 
Så! Nu vet inte jag om det går att se video klippen för min dator är cp men om inte så fixar nog elle det? Men han heter Anton och japp! Han är min kill kompis! Han är faktiskt rolig att vara med, hahahaah.. Men jag blev faktiskt ''inspererad'' kan jag skriva så? Av dem frågorna som elle skrev igår så jag tänker göra samma sak! Så hääääääär kommmmmeeeeeeeeer frååååågooooornaaaaaaaaaaaah!!

 

Singel: Sant

Har fler än tre nagellack: Sant

Blond: Falskt

Brunett: Sant

Hatar djur: Falskt

Älskar mat: Sant

Avskyr dadlar: Sant

Vill gifta mig med R-patz: Falskt

Älskar twilight: Falskt

Har alla Twilightfilmerna: Falskt

Är 13 år: Sant

Har slutat habbo: Sant

Kör retrohotels: Sant

Har dyalexi: Sant

Gillar Wow: Falskt

Har skolkat: Sant

Har slagits: Sant

Blivit mobbad: Falskt

Är kär: Sant

Har mobbat: Falskt

Har en iphone 3gs: Falskt

Har varit tsm med någon: Sant

Hatar någon: Sant

Har skilda föräldrar: Sant

Har spotify: Sant

 

Så, det gick bra tyckte jag! Vill svara på mera frågor! hahaah.. Men jaha, imorgon åker jag och klassen till boda borg! Så jag har laddat med pasta sallad det består av: kyckling,kinka,pasta,salad,majs och gurka! Sen två äpplen och köpte en cola där det står mitt namn på! Ni får bild på den bara för de, haha.

  Misstolka inte hur jag håller den med benen tack!   Men ni ser? Det står Linn på! Så imorgon kommer Anton och hämtar upp mig för hans mamma erbjöd att kunna hämta några så han hämtar upp en som heter Linnea och Wille! (vi har två wille så han wille som åker i samma bil som mig har S i efternamn!) Och sen jag då och Anton! Sen kommer vi hem klockan 6 på kvällen! Antons mamma kör mig och Linnea hem. Kanske nån mer, vet inte det! Jag är inte så bra på att lyssna, hahahah.. Men har inget mer att skriva om tror jag inte.. Ni kan få bild på min idol! Han sjunger i Black Veil Brides och kan screama! Ge en stor aplåd för... ANDYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  omg asså!!! Har han som bakgrunds bild på min mobil!! Älskar den bilden! Jag gör vad som helst för att få gå på en av hans konserter!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jag tänkte spela in när jag spelade minecraft xbox men videon var tyvärr förlång.. Så sorry! Det blev ingen minecraft video! Men kan filma en som inte är en halvtimme och 4 minuter, hahahaaaaah.. Här kommer en bild på mig och Anton! Man måste ju säga att han och jag är bra vänner! Och och och! Får inte glömma min värkligen bästa kompis Emma! När Emilia sa att hon tyckte det var tråkigt att vara med mig och bara buttade ut mig från gänget fanns hon där för mig    Därför vill jag aldrig någonsin förlora henne som vän! Aldrig nånsin!!!! Hon är värkligen bäst och hon börtjänar en present av mig för de! Kan kanske fixa en Justin Bieber biljet till henne? Men tyst om det, om jag ska fixa det så får ingen säga nått!   Men om hon säger nej så får jag ju gå.. Annars kan jag bara ha tävling på instagram isåfall! Men japp!! Hon är värkligen bäst och är där för mig i alla tillfällen.

Men jappjappjappjappjappjappjappjappjappjappjappjappja

ppjappjappjappjapp!!!!!! Det ska bli skit kul imorgon!! Jag ,Emma och Anton ska va imorgon på Boda Borg!! Det ska bli så kul! Vi åker tåg upp det vilket tar en timme. Men jag måste fixa för imorgon så vi hörs på .. Fredag blir det! Och då skriver jag om hur det va! Det lovar jag!! Vi kommer ta dem svarta banorna för det är kul att klättra och köra hinderbanor och så! Håll tummarna för oss att det går bra nu då!! Hahaahahaahahhahahaahh. Och dåså ännu en gång så hörs vi på Frrrrredag! 

  Anton och Linn

 

                                                   

 

                                                                                 //Linn


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards