Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Linn och Elle - 19 maj 2013 12:24

Hejsan bloggen :P Igår sken solen så då passade vi på att sätta upp polen och bada lite c: Och igår tänkte jag att vi skulle bada idag.. Gissa vad! Det regnar och har åskat utomhus så inget bad idag :C

Har ni som läser denna bloggen en blogg? Vad sägs som ett litet länk byte ? Det ända ni behöver göra är 1.Skriva ett inlägg med en länk i till denna bloggen. 2.Kommentera att ni har gjort det och skriv en länk till din/er blogg . Sedan kmr ni som har gjort steg 1 och 2 kommer bli länkade här på bloggen, Kul vah? :D

Men har ni några förslag på nåt som ni vill att vi skall göra? Vi vill veta så kommentera! ? Men jag vet int vad jag ska skriva nu så det är bäst att jag avslutar detta inlägget, imon skriver Linn och hon brukar ju skriva roliga och bra saker så jag kängtar redan för att få se vad hon ska blogga om c: Hörs på tisdag ! PÅ tisdag är det även VÅRFEST!!   


Mvh: Elle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards