Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Linn och Elle - 25 maj 2013 18:20

Jag har haft en ganska vanlig dag .. hjälpte till i trädgården . Men sen så spelade jag även in lite när jag sjöng, jag älskar att sjunga det är sånn jag är !   Och den ena låten är till en viss kille ..    Jag älskar liksom att sjunga och om jag är tillräckligt bra kommer att jag vara med i musik tävlingar i sommar . Ni avgör !! Igentligen spelade jag in typ 500 låtar men orkade bara ladda upp 2    Men ialla fall hoppas ni kommer gilla denna ton döva kossan    Jag hoppas ni kommer att rösta ärligt under filmerna .. ALLT HÄNGER PÅ ER!

 

  Här sjunger jag Sofijah- försöker c:


Och här sjunger jag Newkid-Jag gråter ba i regnet   

 

Jag ÄLSKAR att sjunga och skulle gärna vara med i tävlingar men är lite osäker ...

 

Var jag bra på att sjunga ?
  
 

Men ialla fall ikväll kl 20:00 är det en jätte bra film på 7an!! Det är PS:i love you   . Den är super bra och jag kommer ABSOLUT kolla och så kommer jag gotta mig med lite ... GODIS!!    Kommer ni gotta er i någonting ? Sånna fall vad ?   

 


                                  

 

                                  NOMNOM!!


                                                  


                                                  


                                                                                                                         //Elle

 

 

PS: Ni har väll inte missat att vi har skaffat ett instagramkonto till bloggen ? Sök på scenekidzbloggen och följ oss eller klicka här

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards