Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Linn och Elle - 31 maj 2013 18:41

Hellu bloggen ! Idag har jag haft en vanlig dag ,BORING! Sen när jag skulle blogga så gjorde jag det på mobilen och när jag skulle ladda upp dne sista bilden så KRASHA appen      Och jag hade skrivit ett super långt inlägg som var PERFEKT! Men pang så försvann den      ... sorry för den sista bilden .  Men man blev helt fölrbannad och låg och surade i sängen i 4 timmar men sen blev det 30  grader och jag gick ut och bada lite.. i 5 min .    

Och jag såg ju att Linn hade gjort en såndär klass grej så då ska jag också göra en

 


Vem ska vi börja med ? Jag tar bara dem som jag kan beskriva och vi börjar med ... TOVE! Vi går i en 5-6a så det kan bli lite konstigt här på listan   

 

Tove=Snäll,rolig och SUPER bra på att rita . EN JÄTTE BRA KOMPIS!

Paula=Oftast snäll .Känner inte henne så bra . POPULÄR

Ebba=Snäll. Tävlingsinriktad . POPULÄR

Helena = Min syster ...

Jonne=Snäll,rolig kan retas mycket. POPULÄR

Joel H= POPULÄR

Ludwig= POPULÄR

Charlie=POPULÄR

Olav= POPULÄR

Hugo= Kan vara snäll när han är ensam

Isak= Pratglad. Baseboll galen

Zacki= Skådespelare 24/7 även konstnär

Lucas= Sjuk hela tiden

Marcus= KAN INT BESKRIVA ! D:

Joel N= KAN INT BESKRIVA ! D:

Emil= KAN INT BESKRIVA ! D:

Mattihas= KAN INT BESKRIVA ! D:

Jonatahan= KAN INT BESKRIVA ! D:

Fredrik= KAN INT BESKRIVA ! D:

Jens= KAN INT BESKRIVA ! D:

Meleboii= KAN INT BESKRIVA ! D:

 

Det där är hela min klass .  Många i populära gänget jag vet men inte jag U.U Snarare tvärt om ,och det är jag faktiskt lite glad för   Tänk er att vara typ huvud centret för dem populära , USH! Skulle bli jobbigt men endå så vill man ju få vara med så man inte bara sitter själv i ett hörn och väntar på att dem ska komma .  

Ush vad långt inlägg det blev    Men ialla fall hörs på söndag .

 

 

 

 

 

 

MVH : Elle

 

 

 

Pssst . Ni har väll inte missat att ni kan kontakta oss privat ? scenekidzbloggen@gmail.com

Vi hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards