Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Linn och Elle - 15 maj 2013 16:00

Hello!! Idag hade vi brännboll på idrotten..så klart skulle alla försöka vara dommare och skälla på dem andra.Så störigt när alla skriker och skäller på varandra och klagar att man inte kommit konen förbi ect. Som ni ser i titeln så nämde jag även en vårfest. Den årliga vårfesten på min skola börjar närma sig. Den är på tisdag nästa vecka (21/5) Vi i min klassen ska sjunga en låt som vi skrev i skolan... Där jag sjunger solo! (en liten bit) Jag måste sätta varenda ton och komma ihåg texten och veta när det är min tur att sjunga. Sen ska jag även sjunga Uncover-Zara Larsson med 2 tjejer måste komma ihåg den texten också.. JA! Jag älskar att sjunga >.> Tyvärr så kan jag inte visa upp det eftersom då måste jag ha tillåtelse att lägga ut en film när vi sjunger av allas föreldrar . Här under ser ni en bild på ett hjärta jag ritade för länge sen xP
Sen en sak till o.o Jag vet att jag int skriver lika mycket som Linn men va glad för innan jag börja på denna bloggen skrev jag max 2 rader.Men aja nu har jag skrivit lagom för idag, imorgon kmr Linn förmodligen skriva nåt bra och långt , Hörs på fredag!

//Elle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards