Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Linn och Elle - 16 maj 2013 19:25

Tjenare asså! Jag fattar inte en grej.. varför måste man ändra på sig? lixom min kill kompis pratar med mitt ex och han ändrar sig efter mitt ex. Mitt ex kan va snuskig asså säga snusk grejer, jag bryr mig inte om det men min kill kompis här har ändrat sig jätte mycket efter det. Synd att han har ändrat sig så mycket, han har vänt sig åt snusk hållet. Och dess utom är det lite jobbigt när han chattar, ringer och skypar med mitt ex och sen kommer till skolan och pratar med mig om honom. Jag har kontakt med mitt ex och vi är jätte bra kompisar. Jag och mitt ex har vart tillsammans flera ggr alltså gjort slut sen har vi gått tillbaka till varandra. Men jag ska inte komma och bestämma över dem. Dem får göra som dem vill och jag får stå ut med de men jag pratade faktiskt med mitt ex om de att jag inte vill att dem två har så mkt kontakt utan typ slutar skriva i drygt två månader. Mitt ex tyckte det var en lättnad   Vet ej om jag får säga de men nu sa jag de!   Men japp japp! YOLO nejmen .. Hatar sånna som skriver ''ok'' elr ''okej'' efter man skrivit nått sjukt långt man baah: JAHA?!   Så jag får damp jävligt ofta. Idag hadde vi gyyyyyympaaaaa som iiigåååååår. Det va kul! Jag o min kill kompis (nu skriver jag hans namn här!) Han heter Anton. Det blir jobbigt om jag skriver ''min killkompis'' hela tidn   Asså idag är jag på sådär humör.. Jag är glad,arg och ja alla andra humör.. Idag fick jag mitt linne förresten! Fyfan vad jag är glad över det! Ni kan få en bild,här nere kommer den!  

  Fina lilla jag! Nejmen haha skojja ful som ett svin  Och dess utom mullig  vill va smal.. asså vet ej vad andra tycker om mig men jag tycker jag är mullig. Alla andra tycker jag är smal, Men kan ej ändra på de. Ända sätter är att banta men då blir alla i familjen sura så.. Men aja lite mullig är ja och så är det med!

Asså mitt linne är så chill! Det är såhär slappt, det sitter inte för hårt och inte för löst! Känner mig så himla fri i de linnet!  Ska ha de linnet imorgon har jag tänkt. Ska nog ta en dusch snart. Duschade idag på morgonen men jag måste duscha nu efter gympan! Och det känns som det är 40 grader här inne i lägenheten. Jag måste fan hitta en fläckt   Men nuuu får ni ursäkta mina svär ord, elle håller det rätt bra att inte svara tycker jag! Asså idag har jag faktiskt inget samtals ämne över huvud taget och har igentligen ingen ork att skriva på bloggen  Men HAHAHAH för elle! Imorgon är det hennes tur att skriva på bloggen! Undra vad hon ska skriva om. Asså vi har bara få läsare, Jag skulle vilja att ni berättade för era kompisar om denna bloggen. WEEEEE NEEEEEEED LÄSAREEEEEHEEEEEEEE...!!!!!!!!!!! Så jag vore tacksam om ni typ tipsar många av era kompisar om denna blogg! Om ni inte kan länken vilket jag tror ni kan men ändå så skriver jag den här längst ner sen! Idag blev det ej så mycket smilysar som jag tänkt mig och ja.. Men nu tänker jag sätta en smiy!   noooo så söwt! Detta är jag hemma 24/7 :   . haha, men jao.. Har inget samtallsämne såå vi hörs på Lördag! Ha en trevlig kväll allihopa!

 

                                                        //Linn

 

         

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards