Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Linn och Elle - 21 maj 2013 20:50

Nu är vårfesten slut .. Jag hade jätte kul och jag klarade att sjunga  

Aja, lite frågor jag hittade på en blogg

Singel: Sant .. cx
Har fler än 3 nagellack: Sant 
Blond: Falskt o.o
Brunett: Sant
Hatar djur: Falskt
Hatar insekter: Falskt
Älskar mat: Sant
Avskyr dadlar: WTF?
Vill gifta sig med R-patz:Vem är de ?
Älskar Twilight: Falskt
Har alla Twilightfilmerna: Falskt
Är 13 år: Falskt
Har slutat på Habbo: Sant
Kör Retrohotels: Sant
Har dyslexi: Falskt

Gillar Wow:  Falskt
Har skolkat: Falskt
Har slagits: Sant
Blivit mobbad: Sant
Är kär: Sant
Har mobbat: Sant
Har en iphone 3gs: Falskt o.O
Har varit tsm med någon: Sant
Hatar någon: Sant
Har skilda föräldrar: Falskt 
Sist men inte minst har spotify: Sant


                                                                                                                  Mvh:Elle


Av Linn och Elle - 21 maj 2013 16:16

Just nu så gör jag mig i ordning för vårfesten som börjar om ca 2h (18:00) Jag har fixat smink sen ska jag även fixa Matildas smink när vi är på skolan. Just nu skriver jag med svart text eftersom jag är på mobilen. Och håller på att locka mitt hår. Och nu kommer det lite bilder , visst ser det helt ok ut? c: Men aja skriver ett till inlägg efter vårfesten. Hörs då

 

                                              UPPDATERAD 21:00

                                              Nu är texten rosa cx

                                                  
                                                  
                 Mvh:Elle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards