Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Linn och Elle - 30 maj 2013 22:05

Hejsan! Jag känner att jag skriver väldigt sent, men har väldigt mycket att göra om dagarna. Jävla läxor säger jag bara.. Men idag skulle jag skriva vid klockan 6 men det blev inte av för jag somnade.. Sen åkte vi för att handla och jag städade mitt rum efter det och fixade paket till elle som jag ska skicka imorgon (fredag) för hon fyller ju år på Tisdag. Hoppas hon blir glad och jag tror nog hon lägger upp på bloggen vad hon fick av mig! Jo jag sa ju att jag skulle visa vad som va vad lite nogrannare på min skola, så här kommer en bild så ska jag säga.

 

gult = Där vi går på rasterna.

vit = mitt klassrum

mörk blå = matsalen

Lime grön = entre till matsal och musiksal

svart = musiksal

lila = gympa sal

 

vid gympa salen är även sy och trä slöjd!

------------------------------------------------------------------------

Det blev väl mycket nog grannare?

Får hoppas det! Just det! Ni skulle få en bild på mitt rediga leende ju. Det ska ni få nu då.. 

Jag ser ut som ett peddo så bedöm mig inte..

  Så fail man kan vara.. Och gemför det med flera andra bilder som jag har gjort annat leende med här!

  Det blev bara ett förslag,heh...Men hatar mitt rediga leende så om du tycker jag är ful i mitt rediga leende så bör du inte träffa mig, särskilt inte när jag skrattar!

 

Men en kompis tipsade mig om att jag kunde skriva om henne och några fler, men då kom jag på eftersom vi i min klass slutar 6an och vissa av oss splitrass så kan ju jag skriva om alla. Så då gör jag de!

 

Björn: En smart typ som är snäll men dampar för han petar på mig och Emma!

Fanny: En snäll person som hjälper till om man ber om hjälp eller inte har läxan. Bra kompis!rolig.

Dennis: Vääääääääääldigt lång men snäll.

Ebba: Häst tjej. Snäll och vågar säga nästan allt hon vill få fram ur sig.

Julia: Häst tjej. Schyst och säger nästan allt hon vill få fram ur sig.

Cecilia: Bra kompis. Säger till om det är nått. Hjälper en om det är nått, rolig.

Ludvig: Schyst, inte blyg för klassen.rolig

Tilda: Skrattar rolig, schyst kompis och kan hjälpa till om det är nått.

Stella: Trevlig att prata med, snäll, bra kompis, rolig.

Lisa: Häst tjej? Snäll/schyst.

Vanessa: Schyst, rolig,skrattar roligt.

William.K: schyst, rolig, inte blyg för klassen ett dugg!

Alfred: Snäll, rolig och inte heller blyg för klassen ett dugg!

Emilia: Säger vad hon tycker, bra på att rita, snäll (ibland), säger inte allt, hjälper inte med allt.

Viktor: snäll.

Anton: Rolig, snäll ,bra kompis, han ställer upp och hjälper med allt tyyyp.

Adam: Snäll, rolig, inte blyg för klassen.

Linnea: Rolig, snäll, bra kompis och ställer upp ifall man behöver hjälp, trevlig att prata med.

Benjamin: Schyst, bra kompis, han hjälper till ifall man behöver hjälp. DATOR NÖRD!

Jona: Snäll, rolig, hjälper till ifall man behöver hjälp. DATOR NÖRD!

William.S: Rolig, snäll, hjälper till om man behöver hjälp, trevlig att prata med. typ... DATOR NÖRD!

Oscar: Snäll, rolig, inte blyg för klassen.

Emma: snäll,rolig, bra att prata med, rolig att prata med,  hjälper en om man behöver hjälp.

Emelie: Häst tjej. Snäll, rätt rolig. lånar ut saker te.x suddigum.

Anna: SKRATTAR MYYYCKET (försöker att inte störa mig på det, fritt land!) Rolig, snäll och hon ställer upp.

 

Hoppas inte jag missat nån förutom mig själv, om jag skulle skriva nått om mig själv skulle jag nog vart ego! Skulle skriva att jag har bra humor och rolig,hänger inte med på lektionerna och minecraft nörd..

Ganska ego där med bra humor och rolig, jag tror nog inte jag har den dära roliga humorn som andra (killarna i klassen) Men jag funderar på om detta räcker? Happ vi hörs på Lördag och ska skriva tidigt då, för hoppningsvis! Hare så gött sålänge och jag bjuder väl på en bild!

  Mina små pluttar     Hörs!

 

                                                                      //Linn

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards