Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Linn och Elle - 26 maj 2013 17:57

Tjaråååå!! Idag så har jag faktiskt bara målat uppe hos mormor i kanske, vad var det? 7 minuter för det regnade och blåste så det gick inte att måla.. Och senhar jag som vanligt spelat minecraft på xboxet! Men idag är inte det viktigaste att veta vad jag gjort idag! Idag är det mors dag så glöm inte att säga grattis till er morsa! Men jag bryr mig inte så mycket om de   Det är som en vanlig dag för mig!  Men iaf ni ska få se mina två.. ex.. heheh.. Dem går i samma skola och blev tsm med fabbe tack vare mitt ex, isak heter han! Men jag är ju inte tillsammans med fabbe nu så att de... de... de, MEN IALLAFALL!! Jag är vän med båda två och de är bra! För vill ju ej mista dem iaf..Men hur som hälst, fick en bild från isak igår, vilket var att dem va igår! Och jag frågade om jag fick lägga ut den på bloggen idag och till svar fick jag ''Klart du får :)'' Asså på nått sätt så älskar jag dem (som kill kompisar). Dem är lixom snälla som kill kompisar ska vara och dem finns för mig ifall att de skulle vara nått! Men här kommer bilden!

  Tycker att bilden ska vara stor för just dem! Han med grå kofta och svart hår är Isak och han med lila svart kofta och långt hår är Fabian. Nu tänker ni ''wtf, han har långt hår! Faan vad fult!! FAG!''. Men så är det inte.. Asså killar kan ha långt hår och inget som hälst fel med att killar har långt hår.. När jag visade Fabbe i skolan för dem som ville se .. Dem började skratta och jag tyckte de va sjukt fel av dem! Man måste inte ha kort hår för att vara kille och man måste inte vara fag för att ha långt hår.. Om du tycker det är fel så vet du inte vad riktiga fel är! 

 

Men idag innan vi åt på resturang, jag åt ej så mycket för jag har känt dem senaste dagarna när jag äter att maten lägger sig som fett så jag blir fetare.. Jag vet inte om det är sant men jag bryr mig inte, jag känner det och då måste det väl vara så, elr..?  Men innan vi åkte dit så spelade jag lite minecraft och ni ska få lite bilder från de! 

 

Här är mega svampar!

 

 

 

Här är en ko med växande svamp på sig!

 

Så! Och sen när det började bli natt så tog jag lite bilder på min gubbe för det blev faktiskt snyggt.. typ..

 

 

Visst är det fint?Eller inte så fint men japp! Och här kommer det på andra sidan när målen kommer upp.

 

 

Den va snyggare än dem andra två, hahhah! Men det är rätt värkligt men ändå inte (minecraft) Det regnar och åskar så lite är det ju!! Men japps! Och så tog  jag lite bilder på mig själv med xbox konsollen! Dem kan ni få titta på med, Den rediga färgen på bilderna blev dampiga så jag mixtrade lite med färger! Så japp! 

 

 

 

Såååå och omg! Jag har blivit såååååå besatt av enderman i minecraft!! Ni kan söka på han sen kanske? Om ni blir intreserad av honom, hahahh..  Kan skriva lite fakta om honom och lägga in några bilden!

 

 

ENDERMAN

 

Enderman är en kopia av slenderman fast svart och lila ögon. Enderman tar block, väldigt likt slenderman fast slenderman tag flickor ist. Enderman har ett lila och rosa stoft som kommer från honom och man hör att han är nära en för han låter såhär typ: uhfm uhfm uhfm med en väldigt mörk röst. Enligt wiki så ska man inte titta honom i ögonen för då attakerar han!

 

Och nu kommer lite bilder på enderman!!  

 

 

 

 

Enderman..  

 

Men nu är det dags för mig att säga hejdå och jag vill en grej. Kommentera järna, det är kul att få kommentarer! Det behöver inte vara nått speciellt bara det är nått, kanske..! Men det va en grej till! Jag och elle har gjort en instagram för bloggen, så ni kan väl ta och följa oss så följer vi er tillbaka! Det lovar vi. 

 

Vår instagram: Scenekidzbloggen

 

Hoppas ni följer oss! Ha en trevlig kväll så hörs jag på Tisdag! Hejdåååå!!

 

                                                                              //Linn

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards