Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Linn och Elle - 18 maj 2013 09:42

Hejsaan! Idag är det min tur att skriva!  Nu säger jag direkt, jag vet ej vad jag ska skriva! Men igår (fredag) så gjorde fabbe slut.. Han skrev såhär från hans tjejkompis mobil: Hej, du det är slut.. Sorry.. Du är för dryg//Fabian.

Asså på vilket sätt dryg?! Jag messade till hans mobil igår, han har tappat bort den igen så jag väntar på svar.. Alltså jag frågade vrf och hur jag var dryg  Aja men det var omoget att säga så bara för man gör slut ändå! Så jag måste erkänna.. jag, jag var väl lite ledsen igår kväll.. Men de förstår nog alla.. MEN JAG FÅR VÄL GÅ VIDARE DÅE.....  Aja, skönt att det är helg! Vi har inte fått in några tips om vad vi kan skriva om.. Vi kan ju söka på internet om samtals ämne, men vi vill skriva om nått ni vill läsa om. Typ om vi skriver om minecraft kanske ni inte vill läsa och skiter i att läsa. Klart vill vi att ni läsare ska läsa om de ni vill! Och sen så kan ni bli medlem på: www.gthotel.org om du är medlem där redan så adda då: 

Linn = CatSussie

Elle = anber1

Adda oss och kom till vårat bloggrum där ni kan hänga och chatta med oss! Där kan ni också tipsa oss lättare om ni vill. Idag blir det tyvärr ingen bild, Men på måndag kanske? Idag är inte jag på så bra humör för att lägga ut bilder och sånt.. Men ska försöka att skriva och vara glad! Om ni undrar hur det är att blogga så är det rätt så kul. Med rätt så kul menar jag att man kan skriva ut och så!  Men hoppas ni värkligen addar oss på Gthotel! Det skulle vart kul. Asså usch! Har sträckt mina lår muskler, smalbens muskler, knä väcken, arm väcken elr vare heter och nacken! Kan knappt gå ju   Och sen.. Det..Är..Så..Varmt..Här...Inne.. I..Hela..Lägenheten...Jag..Dör...Snart..! Jag kommer förhoppnings vis vare inne på gthotel hela dagen idag. Elle kommer senare! Så måste försöka åka till vetrenären! Mina råttor nyser blod och Remon har ett sår under hakan.. Så dem nyser ju på varandra och när jag tvättar bort blodet nyser dem nytt på varandra.. Ska fan sätta dem i enskilda burar.. Men då kanske dem dör av ensamhet eller ej känner igen varandra senare och dödar varandra så vågar ej.. Men vad ska jag göra?! Nån som har tips? Isåfall måste jag ha tipset nu. Vore tacksam om jag fick ett elr flera tips   Men nu har inte jag nått mer att skriva om så hörs på Måndag! Elle skriver nog om nått bra imon får vi hoppas! 

 

                                                      //Linn

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards