Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Värsta fredagen .. som vanligt! [Fredag]

Av Linn och Elle - 24 maj 2013 18:39

Tja! Vi kan börja såhär. Min mamma säger att mig sis (Rebecka) gör så jag blir ''sur'' hela tiden. Hon säger att när jag kommer upp till sjuan kommer jag börja dricka och röka, MEN DET ÄR INTE SANT.. Fast det skulle inte förvåna mig om jag göre så som mamma behandlar mig.. Jag får inte göra nått.. Får inte äns gå en runda för mig själv.. Därför kommer jag numera äta mindre för igår kallade min brorsa mig för ''fet jävel'' för jag åt fyra kakor som var mina. Inte så smart. Och mamma säger att om jag inte slutar ha kontakt med Rebecka kommer mamma radera henne från min mobil.. Men jag kommer inte lyssna på det! Kommer göra som jag själv vill från och med nu.. Och sen sa mamma att Rebecka tycker det är kul att styra mig, som hon tror men det gör hon inte! Och så kom det lite tårar och blablabla... Så mamma pratade lixom skit om Rebecka, jag tål inte att mamma pratar skit om Rebecka när jag känt henne så pass länge som jag gjort. Det gör mig fett sur.. Så nu mera kmr jag vara sur mot mamma hela tiden följa min egen väg och ta hjälp av mig själv helt änkelt! Mer än så behöver jag inte. Dem ända jag vill till just nu är farmor eller pappa.. Men nu ska jag prata om min familj som jag sa i Onsdags!

 

Jag kommer skriva (personen) och sen = så skriver jag vad jag tycker om dem i min familj! 

 

mamma = Störig, jobbig, jag gillar inte henne så mycket... , Jag vill fly!, hjälp mig ifrån henne.., hon kan va snäll.. i två sekunder. Hon gör mig sur, irriterad,ledsen och jag har lust och köra upp en påle i röven på henne ibland..

pappa = Han är bara bäst, han lyssnar när jag pratar med honom och löser det mästa, jag får iminstånde saker från honom.., han är snäll och jag älskar honom.

syrran = B-B-B-BIIIIIITCH, kaxig, lol.., hon kan vara snäll men hon är jobbig med.. (här är 18)

brorsan Han kan vara bossig, kaxig, elak,sur men han är snäll oftast!, rolig, för det mästa är han bäst.(19 år)

 

 

Nu kommer dem som är lite utanför familjen! (mormor och farmor, farfar och morfar är döda..)

 

mormor = Jobbig ibland, rolig, snäll , ibland kan hon vara bäst!

Farmor = Snäll, bara bäst!, rolig att vara hos och hon löser det mästa, bryr sig om mig som pappa.

 

Som ni förstår så gillar jag pappas sida mer än min mammas. Pappas sida är fan ta mig bättre än mammas sida. Meeeen vill inte prata mer om min familj! Just det! Skulle ju skriva om resan till Boda Borg! hahah, det gick bra! Det var skit kul! Jag klarade helt fyra banor..spökvinden, bollen och två till.. Men påväg till Boda Borg fick jag damp och trillade av stolen på tåget. Det var 6 platser där men jag och Emma satt helt forever alone där vid dem platserna så vi satt tvärs emot varandra, hahaaah.. Sen fick jag damp då och trillade ner på golvet! På hemresan så fick jag inte damp för lärarna satte sig med oss.. Men sen flyttade jag och Emma på oss till en annan plats och sen dampade Emma och jag med massa bilder. Jo Emma tog faktiskt kort när jag dampade på golvet. Senare så låg jag på golvet med.. Jag har märkt att jag är gaaaanska så konstig ibland.. bara.. ibland.... HAHAHA.... här kommer en bild när jag sitter på golvet! 

 


Där har vi knasiga lilla jag! Sen så har jag ritat av elle! Blev rätt så nöjd. Man ser inte så bra på skuggningen jag gjorde vid sidorna men dem synts väl utanför kameran och tekningen ser mycket bättre ut utanför kameran med! Så här kommer den..! 

 

Ja som ni fattar så har jag ritat den understa bilden och ritat av den översta bilden på elle! Som saktm den blir sådär.. Rätt så nöjd, rätt så missnöjd kan man säga! Men asså nu har jag tyvärr inget att skriva om.. Men japps! Jag hörs på Söndag och då ska jag nog skriva om nått kul, kanske.. hahahah... Men nu bjuder jag på två bilder på mig själv! Lite ego bilder men aa.. En med mig i glasögon och en med sol glasögon! Men japp! Dem blev som dem blev, lite konstiga men ändå, jag bjuder på dem! Höööööörs!!

                           //Linn

 

 

 
 
felicia

felicia

24 maj 2013 21:56

fin blogg <3

http://www.alooohha.blogg.se

Linn och Elle

24 maj 2013 22:02

Hahah, tack :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards