Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

ITS MY LIFE!

Av Linn och Elle - 27 maj 2013 17:02

Om 8 dagar fyller jag år !    Allt jag önskar mig är pengar och nagel "verktyg" från fyndiq.se men morsan vägrar   Och mormor och morfar kommer ksk inte    Dem skulle nog till Findland eller så var det veckan efter   Igentligen så önskar jag mig inget specielt . Här kommer två bilder på det som jag önskar ^^

 

Fina va ? Om ni trycker på bilderna så kommer ni till sidan var man kan köpa dem   

Men ialla fall jag vill ha dem verktygen för att kuna designa minna naglar lättare .

Men om jag int får dem utan får pengar ska jag köpa dem själv !  

 Tror jag ... I DONT KNOW!!! Sen vill jag få 5 miljoner nagel lack också u.u

Här kommer jag vissa en bild på vad jag kmr göra om jag får det jag önskar   

 

HELA detta inlägget har handlat om naglar ;O Oj då ... Hur mår du ? Vad var det för fråga ? ..

Och jag får äran att blogga på min egna FÖDELSEDAG :D ( På tisdag nästa vecka ) Då

kommer jag att försöka hinna göra en vlogg med vad jag har fått etc. Det får ni se då...

Men nu så ska jag säga hejdå för idag och bjuda på två söta små bilder C:    


//Elle


 
 
MOSH

MOSH

27 maj 2013 21:36

Fin blogg ^^

http://mosh.devote.se

Linn och Elle

28 maj 2013 20:18

Tack ^^ Din är också fin :D //Elle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn och Elle - 4 augusti 2013 12:49

Linn och jag har beslutat att sluta blogga på bloggplatsen och nu har vi en blogg på nattstad. Denna bloggen kmr vara kvar med alla gammla inlägg men vi kommer inte skriva nya. Vi har lagt in alla gammla inlägg på nattstad och det är där som dem nya...

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 18:09

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2604901634

Av Linn och Elle - 3 augusti 2013 14:53

Tja! Jagg har fått min loft säng nuuu! Monterade ihop den och soffan igår,  skit jobbigt men vilket fall! Vi ska köpa madrass senare .. Ni får kort på rummet måndag! Men vilket fall! Igår badade jag med sanna! De va jätte kul. Men jag läste elles sen...

Av Linn och Elle - 2 augusti 2013 13:33

Nu har bloggplatsen fuckat upp sig >:c Hälften av våra inlägg försvinner ( hälften av bilder och text) Jag blir så jävla upprörd och jag säger bloggplatsen... SLÄNG DIG I VÄGEN! Jag vill inte att det alltid ska lagga så jag hoppas att det löse...

Av Linn och Elle - 1 augusti 2013 21:27

TJAAA!!!! Jag ska strax gå till linbanan så detta blir snabbt inlägg. Idag är jag ääääntligen hemma! Sååå jäkla skönt!! Men mormor har börjat bli senil känns det som .. Men vilket fall, om 6 dagar fyller jag år!! ;'D önskar mig två pewdiepie tröjor,e...

Presentation


Vi är två tjejer som bloggar om allt just DU kanske tänker på. Om du behöver hjälp med nått eller så så är det bara att kommentera i det senaste inlägget så hjälper vi dig!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

The Infamous Middle Finger

Ovido - Quiz & Flashcards